De Late Leeuw Chatcorner deel 56 (20/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 06-12-2012 22:14
De Late Leeuw Chatcorner Deel 56
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 06-12-2012 @ 22:15:00 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner deel 56 ??

Vote :   1 member likes this  

Bambilaner    posted on 23-01-2013 14:17
Tja, dat zijn er toch 5 van de 6met niet echt Marokaanse namen...
www.facebook.com/vinniebegooddj
Seca    posted on 23-01-2013 14:57
Poster: Tekhead
Heb met verstomming de beelden gezien van die 8 Belgische (?) jongeren uit Turnhout die 1 man ineen geschopt hebben, ik voelde mij als Belg verschrikkelijk dat landgenoten zoiets kunnen doen, tot ik zag dat het weer een bende makakken zijn die zoiets geflikt hadden, tijd dat ze die bij jullie echt heel zwaar aanpakken, verrot schoppen die Islamieten, heb echt genoeg van dat tuig. Peletooooooon ..... VUUUUUUURRRRRR

??
Die gasten zijn over een jaartje terug vrij, of zitten binnenkort even in een instelling...
User edit by Seca on 23-01-2013 @ 14:59:43 (8%)
RyanSilva    posted on 23-01-2013 15:01
Vrij? Die komen er met een taakstraf er wel van af..
http://twitter.com/djryansilva
Seca    posted on 23-01-2013 15:45
Ofja zoiets , anyways ze gaan er veel te licht over.
Roov    posted on 23-01-2013 16:04
Erg gaaf artikel over het visualizeren van het geluidspectrum met daarin verborgen afbeeldingen
chef    posted on 23-01-2013 16:16
Poster: Tekhead
Heb met verstomming de beelden gezien van die 8 Belgische (?) jongeren uit Turnhout die 1 man ineen geschopt hebben, ik voelde mij als Belg verschrikkelijk dat landgenoten zoiets kunnen doen, tot ik zag dat het weer een bende makakken zijn die zoiets geflikt hadden, tijd dat ze die bij jullie echt heel zwaar aanpakken, verrot schoppen die Islamieten, heb echt genoeg van dat tuig. Peletooooooon ..... VUUUUUUURRRRRR

vaak zijn het inderdaad islamieten. Maar waarom gelijk alle islamieten over een kam scheren. ik ben zelf islamiet en schaam me soms diep voor andere islamieten. afgelopen maand ben ik zelfs als 16 jarige overvallen in een cafetaria waar ik werk. Ik werk hard voor me geld en doe eindexamen havo dit jaar. beetje respect op t forum vind ik wel gepast.

Estacy    posted on 23-01-2013 16:26
Islamiet of niet, wat die 8 jongens deden kan gewoon niet. Kan me niet boeien of ze uit turkije komen of uit t gooi. Je gaat niet als zo'n laffe hond met een groepje iemand in mekaar slaan. Je slaat niemand in mekaar.
Gerdo    posted on 23-01-2013 16:30
Poster: Estacy
Islamiet of niet, wat die 8 jongens deden kan gewoon niet. Kan me niet boeien of ze uit turkije komen of uit t gooi. Je gaat niet als zo'n laffe hond met een groepje iemand in mekaar slaan. Je slaat niemand in mekaar.

Helemaal mee eens! Het is niet normaal wat ze gedaan hebben!
chef    posted on 23-01-2013 17:56
Kan zeker niet nee, en dat ze degene die dit soort dingen doen harder moeten aanpakken is wel duidelijk!
Seca    posted on 23-01-2013 18:15
Poster: chef
vaak zijn het inderdaad islamieten. Maar waarom gelijk alle islamieten over een kam scheren. ik ben zelf islamiet en schaam me soms diep voor andere islamieten. afgelopen maand ben ik zelfs als 16 jarige overvallen in een cafetaria waar ik werk. Ik werk hard voor me geld en doe eindexamen havo dit jaar. beetje respect op t forum vind ik wel gepast.

?
Zo racistisch zal hij het niet bedoeld hebben, echter is het wel een feit dat hier de meeste criminele activiteiten meer en meer door mensen van een andere land gepleegd worden, dat valt gewoon niet te ontkennen. Antwerpen bv. is de laatste 30 jaar erg hard veranderd ( voor mij in negatieve zin ) Antwerpenaren wonen soms zelfs niet meer 'graag' in hun eigen Stad, en dat is jammer.. Daarmee scheert men nog niet alle Islams niet over de zelfde kam.
User edit by Seca on 23-01-2013 @ 18:25:56 (3%)
djmstr223    posted on 23-01-2013 18:21
here we go again.....?http://www.telegraaf.nl/binnenland/21240196/__Nieuwe_jacht_gezichtschoppers__.html
www.bramvanbergen.nl
Tekhead    posted on 23-01-2013 19:18
Poster: Bambilaner
Tja, dat zijn er toch 5 van de 6met niet echt Marokaanse namen...

Klopt, maar er zijn er enkele uit gemengd huwelijk bij, maar soit, ben mss iets te hard van leer getrokken.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 23-01-2013 19:30
Poster: chef

Tis gelijk Seca zegt, zijn idd niet alle Islamieten crapuul, maar je kan toch niet ontkennen dat ze weinig positief in het nieuws komen, en net zoals Seca zegt, ik ben een geboren en getogen Antwerpenaar en ben 3 jaar geleden naar Noord Antwerpen verhuisd, omdat ik me vreemdeling voelde in m'n eigen stad, dagdagelijks, ja dagdagelijks geconfronteerd werd met agressieve marokkanen, vandalisme aan m'n voertuigen, intimidatie's, 3x poging tot inbraak in m'n huis, en toen ik mezelf verdedigde werd ik aangeklaagd. Heel m'n stad is verloederd, inbraak, drugs, criminaliteit, en het importeren van conflicten tussen andere bevolkingsgroepen zoals gisteren een Koerdische vader die naar school van zijn zoon trok en er 2 turken neer stak met een mes, en dan al die moskee's nachtwinkels, vzw's die alleen maar onveiligheidsgevoel doen toenemen, je moet weten dat ik weldra 48 jaar word en toen ik klein was, was een vreemdeling bijna een zeldzaamheid, en dat waren vooral Italianen en Spanjaarden waar nooit geen problemen mee waren, en tot de vloot marokkanen zijn gekomen, en dan was het aangename volledig verleden tijd. Ik vind het erg voor jou, en voor die andere die een positieve bijdrage willen leveren aan onze samenleving, maar zolang jullie gemeenschap zelf geen signaal uitstuurt dat ze het niet eens zijn, zal het alleen maar erger worden. Iedereen is welkom voor mij, zolang ze onze waarden, normen, gebruiken en levensovertuiging maar respecteren en zich daaraan willen aanpassen, zoniet, enkel ticketje naar land van herkomst.
mikedhanpat    posted on 24-01-2013 09:48
Hebben jullie al gehoord wat die advocaat heeft gezegd van het groepje?!?
Ik citeer:
'Ze hebben deze man niet zomaar in elkaar geslagen. Een van de jongens trapte tegen een fiets aan, waar het slachtoffer iets van zei.'?

Dan kun je jezelf toch 's ochtends ook niet meer normaal in de spiegel aankijken of wel?
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
Tekhead    posted on 24-01-2013 10:52
Poster: mikedhanpat
Ik citeer:
'Ze hebben deze man niet zomaar in elkaar geslagen. Een van de jongens trapte tegen een fiets aan, waar het slachtoffer iets van zei.'?

Dan kun je jezelf toch 's ochtends ook niet meer normaal in de spiegel aankijken of wel?

All?, tis bij jullie al net hetzelfde als bij ons, om te kotsen toch ?
Estacy    posted on 24-01-2013 15:56
Pioneer eat your heart out: een nieuwe #1 in de controller wereld?

http://djworx.com/namm-2013-numark-ns7-ii/
Seca    posted on 24-01-2013 16:33
Oude technics voor een kennis aan het opmaken.
Net alles gestript, alles gecleaned, volledig gereviseerd en gaat terug aan een nieuw leven beginnen.
Blijkbaar was de Technics 30 jaar oud Happy, laughing Die zag er uit! Lak aangetast, platter aangetast, pitch fader schuif volledig blanco.
Next: Platter & deckplate schuren, slissen en herspuiten Happy, laughing Op naar de volgende 30 jaar Happy, laughing
LilQuint    posted on 24-01-2013 20:51
Tekhead    posted on 25-01-2013 00:51
Poster: Seca
Oude technics voor een kennis aan het opmaken.
Net alles gestript, alles gecleaned, volledig gereviseerd en gaat terug aan een nieuw leven beginnen.
Blijkbaar was de Technics 30 jaar oud Happy, laughing Die zag er uit! Lak aangetast, platter aangetast, pitch fader schuif volledig blanco.
Next: Platter & deckplate schuren, slissen en herspuiten Happy, laughing Op naar de volgende 30 jaar Happy, laughing

Ga je de deck terug originele kleur spuiten of custom ? En al eens gedacht om te laten poederlakken ipv verfspuiten Seca ?
Seca    posted on 25-01-2013 11:40
Goh poederlakken zal wel zeer duur zijn omdat ik dat zelf niet kan.
Spuiten word gedaan daar Motip spuitbussen gewoon, ooit al gedaan en had best een mooi effect als je dat goed doet.
Mocht zelf de kleur kiezen, omdat ik misschien de draaitafel overkoop, maar dat zien we nog wel. De kleur weet ik nog niet zo goed..
Ik dacht aan Wit, Zwart of Rood..
ElVrieso    posted on 25-01-2013 11:41
Poster: LilQuint
a href='http://www.youtube.com/watch?v=EldxBUnAJYg' target='_blank'>http://www.youtube.com/watch?v=EldxBUnAJYg
?
WURLD TURR!?Cool

Hahaha, geniaal.?

Deze ook :P
Bruno de Vries - @djelvrieso
LilQuint    posted on 25-01-2013 16:26
Poster: ElVrieso
Hahaha, geniaal.?

Deze ook :P

?
For Avicii Man!
Tekhead    posted on 25-01-2013 19:20
Poster: mikedhanpat
Ik citeer:

Idd, en wat dan te zeggen van die procureur bij ons, terwijl de 3 die zich in Nederland hebben aangegeven aangehouden blijven, zijn de 5 andere die zich in belgie waren gaan melden, gewoon terug naar huis mogen gaan, om te kotsen, ik schaam mij diep weeral om Belg te zijn.
Als het een troost mag zijn, die gasten durven niet meer buiten komen, en ene heeft zelfs bescherming gekregen nadat hij op straat aangevallen geworden is. Juist goed.
Maracas    posted on 26-01-2013 00:45
Ik had deze geupload voor Vato.nl bij een topic, maar dacht dat misschien jullie dit ook wel grappig vonden hehe

Op een schoolfeest trollen met Epic, altijd leuk!

Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
RyanSilva    posted on 26-01-2013 00:49
Alleen nog even wat danslessen voor die chicks voorin. Probeert ze nou opeens een gangnam style move te doen??Cool
http://twitter.com/djryansilva
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

194 Users online: 20 Guests (174 Unknown)
Pages generated today : 14.666
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.269.731