Poster: Tekhead
Heb met verstomming de beelden gezien van die 8 Belgische (?) jongeren uit Turnhout die 1 man ineen geschopt hebben, ik voelde mij als Belg verschrikkelijk dat landgenoten zoiets kunnen doen, tot ik zag dat het weer een bende makakken zijn die zoiets geflikt hadden, tijd dat ze die bij jullie echt heel zwaar aanpakken, verrot schoppen die Islamieten, heb echt genoeg van dat tuig. Peletooooooon ..... VUUUUUUURRRRRR
Poster: Tekhead
Heb met verstomming de beelden gezien van die 8 Belgische (?) jongeren uit Turnhout die 1 man ineen geschopt hebben, ik voelde mij als Belg verschrikkelijk dat landgenoten zoiets kunnen doen, tot ik zag dat het weer een bende makakken zijn die zoiets geflikt hadden, tijd dat ze die bij jullie echt heel zwaar aanpakken, verrot schoppen die Islamieten, heb echt genoeg van dat tuig. Peletooooooon ..... VUUUUUUURRRRRR
Poster: Estacy
Islamiet of niet, wat die 8 jongens deden kan gewoon niet. Kan me niet boeien of ze uit turkije komen of uit t gooi. Je gaat niet als zo'n laffe hond met een groepje iemand in mekaar slaan. Je slaat niemand in mekaar.
Poster: chef
vaak zijn het inderdaad islamieten. Maar waarom gelijk alle islamieten over een kam scheren. ik ben zelf islamiet en schaam me soms diep voor andere islamieten. afgelopen maand ben ik zelfs als 16 jarige overvallen in een cafetaria waar ik werk. Ik werk hard voor me geld en doe eindexamen havo dit jaar. beetje respect op t forum vind ik wel gepast.
Poster: Bambilaner
Tja, dat zijn er toch 5 van de 6met niet echt Marokaanse namen...
Poster: chef
vaak zijn het inderdaad islamieten. Maar waarom gelijk alle islamieten over een kam scheren. ik ben zelf islamiet en schaam me soms diep voor andere islamieten. afgelopen maand ben ik zelfs als 16 jarige overvallen in een cafetaria waar ik werk. Ik werk hard voor me geld en doe eindexamen havo dit jaar. beetje respect op t forum vind ik wel gepast.
Poster: mikedhanpat
Hebben jullie al gehoord wat die advocaat heeft gezegd van het groepje?!?
Ik citeer:
'Ze hebben deze man niet zomaar in elkaar geslagen. Een van de jongens trapte tegen een fiets aan, waar het slachtoffer iets van zei.'?
Dan kun je jezelf toch 's ochtends ook niet meer normaal in de spiegel aankijken of wel?
Poster: Seca
Oude technics voor een kennis aan het opmaken.
Net alles gestript, alles gecleaned, volledig gereviseerd en gaat terug aan een nieuw leven beginnen.
Blijkbaar was de Technics 30 jaar oudDie zag er uit! Lak aangetast, platter aangetast, pitch fader schuif volledig blanco.
Next: Platter & deckplate schuren, slissen en herspuitenOp naar de volgende 30 jaar
Poster: LilQuint
a href='http://www.youtube.com/watch?v=EldxBUnAJYg' target='_blank'>http://www.youtube.com/watch?v=EldxBUnAJYg
?
WURLD TURR!?
Poster: mikedhanpat
Hebben jullie al gehoord wat die advocaat heeft gezegd van het groepje?!?
Ik citeer:
'Ze hebben deze man niet zomaar in elkaar geslagen. Een van de jongens trapte tegen een fiets aan, waar het slachtoffer iets van zei.'?
Dan kun je jezelf toch 's ochtends ook niet meer normaal in de spiegel aankijken of wel?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.