De Late Leeuw Chatcorner deel 56 (13/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 06-12-2012 22:14
De Late Leeuw Chatcorner Deel 56
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 06-12-2012 @ 22:15:00 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner deel 56 ??

Vote :   1 member likes this  

feestbeest    posted on 29-12-2012 20:28
Volgens mij mogen ze hem wel een taakstraf opleggen, maar tot een maximum van een aantal uur. Zou er wel even achteraan gaan.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
DJSHAK3S    posted on 29-12-2012 20:43
Mijn vriend was vorig jaar 14 en die mocht 4 uurtjes bij de HEMA gaan werken voor het te vroeg afsteken, als het illegaal vuurwerk is kan dit hoger zijn
Tekhead    posted on 29-12-2012 21:22
Poster: DJSHAK3S
Mijn vriend was vorig jaar 14 en die mocht 4 uurtjes bij de HEMA gaan werken voor het te vroeg afsteken, als het illegaal vuurwerk is kan dit hoger zijn

Meen je dat echt ? Man man, als ik op een avond vuurwerk ga afsteken ga ik geen straf krijgen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
D-Jesse    posted on 29-12-2012 23:19
Ben zoooo blij dat ik in een dorpje woon. Mensen die 't niet fijn vinden waarschuwen mezelf altijd eerst, voordat ze de politie bellen. En op 32 dec als er cobra's en ander pools/belgisch vuurwerk wordt afgestoken maken ze daar geen probleem van.

4 uurtjes bij de hema valt best mee toch? Ik vind het erger dat er beslag op je vuurwerk wordt genomen :p
Tekhead    posted on 29-12-2012 23:23
Het streng vuurwerkbeleid is er toch al van voor het Enschede drama, niet ?
D-Jesse    posted on 29-12-2012 23:28
Jup dat is het zeker. Slaat echt nergens op, alsof in Belgie zoveel vuurwerk drama's hebben. Daar mag je tenminste het gehele jaar afsteken en wat harde knallers kopen.
Drumworks    posted on 29-12-2012 23:54
Straffen mogen er best zijn voor vuurwerk, dan moeten ze wel terecht zijn. Een rotje een dag te vroeg of een strijker op oudjaarsdag.. Beetje overdreven. Vernieling door vuurwerk daarintegen kan niet erg genoeg gestraft worden vind ik.
The beats are still banging :)
DJSHAK3S    posted on 30-12-2012 00:22
Mooi filmpje, effe vergelijking tussen nederlandse nep nitraten en vlinder en tussen echte knallers.
http://m.youtube.com/watch?v=fpzaEWs2thA
Tekhead    posted on 30-12-2012 00:54
Poster: D-Jesse
Jup dat is het zeker. Slaat echt nergens op, alsof in Belgie zoveel vuurwerk drama's hebben. Daar mag je tenminste het gehele jaar afsteken en wat harde knallers kopen.

Er is bij ons ook wel wat illegaal in de verkoop te vinden, maar veelal weten die (Belgische)verkopers dat geeneens, staat meestal uitleg op in 't Chinees en een paar zinnen in 't Engels, dat niemand kan ontleden, en in Belgie worden op Nederlands niet gecontroleerd. Het is wel zo dat het goede veilige vuurwerk uit China,(dat bestaat ook) hier volop in de omloop is, en dat de mensen graag iets meer betalen voor veilig vuurwerk en ze ook voorzichtiger zijn en beter opletten waar, hoe en wanneer ze het aansteken. Normaal gezien is de derde week van December in Belgie de week dat je overal wat vuurwerk hoort knallen en vliegen, zo een beetje repeteren, en altijd was er hier ofr daar toch een geval van gewonde(n), dit jaar totaal niks. Ik ben niet echt een viuurwerkfan, kan daar geen geld aan geven, maar ik kan begrijpen dat als je fan bent en enkel wat sterretjes en een paar baby-knallers en vuurpijlen mag afsteken, dat de verleiding groot is om bij de buren wat lekkers te gaan halen, het is toch leuk iets te doen dat eigenlijk niet mag !
hoppie    posted on 30-12-2012 12:51
Quote:
Poster:?zrcl0272
Net de kalender gehad?Cool

Is wel dunner als anders
maar toch blij dat ik hem heb
?

Mja, da's omdat 2013 nogal weinig maanden heeft...

dit mag wat mij betreft ergens hoog in het lijstje leukste djr posts ooit
Question everything
RemcoRelion    posted on 30-12-2012 17:57
Ik heb de reacties net pas gelezen ik was pas laat uit bed haha maar hij hoefde alleen een verslag te schrijven dat scheelt voor hem

@Tekhead ik wist niet dat wij zo site hadden maar ik dacht er zijn misschien hier ook mensen die misschien wat meer van af wisten dan mij Happy, laughing
Don’t be a prisoner of your own style!
D-Jesse    posted on 30-12-2012 18:01
Poster: Tekhead
Er is bij ons ook wel wat illegaal in de verkoop te vinden, maar veelal weten die (Belgische)verkopers dat geeneens, staat meestal uitleg op in 't Chinees en een paar zinnen in 't Engels, dat niemand kan ontleden, en in Belgie worden op Nederlands niet gecontroleerd. Het is wel zo dat het goede veilige vuurwerk uit China,(dat bestaat ook) hier volop in de omloop is, en dat de mensen graag iets meer betalen voor veilig vuurwerk en ze ook voorzichtiger zijn en beter opletten waar, hoe en wanneer ze het aansteken. Normaal gezien is de derde week van December in Belgie de week dat je overal wat vuurwerk hoort knallen en vliegen, zo een beetje repeteren, en altijd was er hier ofr daar toch een geval van gewonde(n), dit jaar totaal niks. Ik ben niet echt een viuurwerkfan, kan daar geen geld aan geven, maar ik kan begrijpen dat als je fan bent en enkel wat sterretjes en een paar baby-knallers en vuurpijlen mag afsteken, dat de verleiding groot is om bij de buren wat lekkers te gaan halen, het is toch leuk iets te doen dat eigenlijk niet mag !

Ja maar er zijn in NL ook genoeg gewonden van legaal vuurwerk. Mensen gaan veel minder voorzicht om met legaal vuurwerk, omdat het toch 'niks' voorstelt. Kan je alsnog behoorlijk verwonden. Daarintegen ga ik wel altijd met illegaal vuurwerk veilig om, laat het nooit ff een tijdje in mn handen zodat ie sneller ontploft. Maar wat je zegt, het geeft toch een beetje een kick dat het illegaal is en je hebt het. Als het legaal zou zijn zou het een gewoonte worden en dan wordt het ook zo saai en niet speciaal meer, het vuurwerk van onze buren! Belgie is veel makkelijker met vuurwerk en daar zijn niet zozeer meer gewonden dan in NL dus ik vind dat ze die wet mogen aanpassen! :p
Esmee    posted on 30-12-2012 19:55
T gaat niet zozeer om gewonden maar ook om vandalisme en geluidsoverlast.
enig idee door wat voor een hel oorlogsveteranen gaan? Of honden en katten? En zeker bij die illegale harde knallers.
D-Jesse    posted on 30-12-2012 21:59
Poster: Esmee
T gaat niet zozeer om gewonden maar ook om vandalisme en geluidsoverlast.
enig idee door wat voor een hel oorlogsveteranen gaan? Of honden en katten? En zeker bij die illegale harde knallers.

Ja dat is natuurlijk wel zo, maar waarom zou het in Belgie dan wel legaal zijn? Daar heb je ook honden & katten. Ik vind dat ze weleens soepeler moeten doen hier in NL. Winking my eye
RemcoRelion    posted on 31-12-2012 00:33
Ja dat is natuurlijk wel zo, maar waarom zou het in Belgie dan wel legaal zijn? Daar heb je ook honden & katten. Ik vind dat ze weleens soepeler moeten doen hier in NL. Winking my eye

Er zijn natuurlijk wel genoeg mensen die het in vuilnisbakken enzo stoppen er zijn gewoon zat mensen in nederland die niet verstandig genoeg er mee om kunnen gaan helaas.

Het is natuurlijk ook gewoon illegaal omdat het gewoon schade aan kan richten aan vuilnis bakken. Ik kan mij herrineren dat ooit iemand een cobra6 met deo bussen op een voetbal doeltje neer legde en dat het een deel van het doeltje gewoon heel zwaar beschadigd was en de onderkant zat er zo diep in dat het er niet uit kwam. Moet je nagaan als dit naar iemand toe schoot

In belgie is het wat waarschijnlijk wat normaler en zullen de mensen er ook wat normaler mee omgaan
Het is leuk illegaal vuurwerk maar er zijn genoeg mensen die er niet mee om kunnen gaan.
D-Jesse    posted on 31-12-2012 01:21
Daar heb je gelijk in Remco. Er zijn idd genoeg mensen die er niet mee om kunnen gaan. Dat meot ik toegeven.

Alsnog blijft het stom Unhappy
DJADMIN    posted on 31-12-2012 15:13
http://vimeo.com/56464003#

De laatste 3 jaar 400 (!!) gigs gedaan, afgelopen jaar weer 130 er bij...!

Misschien wel 't mooiste feestje de link hier boven...als headliner samen met Shermanology en Yellow Claw op het eerste outrageous festival 2012 !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
RemcoRelion    posted on 31-12-2012 18:05
Daar heb je gelijk in Remco. Er zijn idd genoeg mensen die er niet mee om kunnen gaan. Dat meot ik toegeven.

Alsnog blijft het stom Unhappy

Het is inderdaad jammer dat het illegaal is hier maar zolang mensen van alles in putten gooien enzo zal het niet gaan veranderen vrees ik.

D-Jesse    posted on 31-12-2012 18:50
Pffff ik heb net afgestoken met een groepje uit het dorp, nou een aantal hebben het lekker verziekt. Op het schoolplein een lawinepijl (!) in een prullenbak gegooid, deurtje 2 meter de lucht in. Tis dat een man zo aardig was om ons 2 opties te geven: of in elkaar zetten die bak, of de politie bellen. Nou het eerste dus (terwijl de meesten waaronder ik niks hebben gedaan mja ben volgens mij wel medeplichtig?) die prullenbak proberen in elkaar te zetten, lukte natuurlijk niet, alles vervormd. Vonden een rolletje tape op de grond en hebben m toen vastgetaped haha, dat was wel grappig.

Zal wel een foto posten van de in elkaar gezette prullenbak. Ze hadden ook nog een lawinepijl in de grond gestoken naast de autoweg in een parkje, huppa vloog zo 2 meter boven de snelweg over auto's scherend naar de andere kant waar die voor een raam van een huis ontplofte, er zal maar iemand staan.....?

Conclusie, het is inderdaad erg jammer dat er zo met vuurwerk wordt omgegaan....
User edit by D-Jesse on 31-12-2012 @ 18:52:52 (4%)
Maracas    posted on 02-01-2013 01:05
Kijk, ik wil niet veel zeggen Jesse, maar het feit dat je meegaat met dat soort groepjes, zegt wel imo dat je OF niet moet zeuren dat ze lopen te kutten, OF andere groepjes moet zoeken die wel normaal doen?Cry
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Maracas    posted on 02-01-2013 01:09
Poster: RemcoRelion

In belgie is het wat waarschijnlijk wat normaler en zullen de mensen er ook wat normaler mee omgaan
Het is leuk illegaal vuurwerk maar er zijn genoeg mensen die er niet mee om kunnen gaan.

Als jij het alle dagen van het jaar kan halen bijna, en ook elk jaar hebt, is het niet zo spannend meer om ermee te kutten, omdat iedereen het kan. En dan is het gewoon echt stierlijk vervelend als iemand shit ermee opblaast

Ik bedoel, hier in NL halen we illegaal vuurwerk, omdat we meer willen als dat de normale nederlanders kunnen kopen toch? Het is allemaal pikmeten, ze begonnen met flessen haarlak, en nu hangen er bijna 5 jerrycans aan 1 cobra6 onderhand.?

Wanneer je mensen iets verbied, doen ze het toch wel, en dan meestal ook 3 keer zo erg.

Nu ben ik wel benieuwd van het zuiderbuurlijke deel dat op dit forum zit, of bij hun inderdaad ook minder word vernielt met vuurwerk.

Btw:Nou moet ik wel eerlijk zeggen, dat het mezelf niet zoveel uitmaakt wat ze doen met dat vuurwerk. Geld moet ik toch wel betalen, of er nou word vernielt met oud en nieuw, of niet
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Certas    posted on 02-01-2013 11:12
Poster: Maracas
Kijk, ik wil niet veel zeggen Jesse, maar het feit dat je meegaat met dat soort groepjes, zegt wel imo dat je OF niet moet zeuren dat ze lopen te kutten, OF andere groepjes moet zoeken die wel normaal doen?Cry

Of gewoon er wat van zeggen..
?
Ik heb vroeger ook de hele dag over straat geslentert met een groepje met wat vuurwerk alleen niet met zulk zwaar vuurwerk zoals nu en om elke dingetje een deo-bus doen zodat het 1 grote bom wordt. De mensen zien het allemaal op internet, alle filmpjes van al het tuig dat zonodig iets wilt opblazen dus dan denken ze: oh hun doen het ook dus waarom wij niet?
?
Ik snap gewoon niet wat er in het hoofd van die mensen omgaat. Ik vind het ook altijd nog leuk een goede knal maar ik hoef er niet iets mee kapot te maken voordat ik het leuk vind. 'T is schijnt tegenwoordig normaal te zijn om dingen die niet van jou zijn te slopen of te jatten..
http://www.soundcloud.com/Certas
Lucalicious    posted on 02-01-2013 11:31
voor de ge?nteresseerde: mijn nieuwe mixtape!
https://soundcloud.com/luukdresen/lucky-day-mixtape-001
MichaelMiller    posted on 03-01-2013 01:52
Even een tijdelijke site terwijl de nieuwe 'in the making' is..Happy, laughing?
michaelmiller.nl/
by Mike Linnemans || Ambizi Records || Carefully Crafted
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 03-01-2013 @ 01:52:42 (11%)
Overtracked    posted on 03-01-2013 12:01
Ziet er goed uit man! Lekker overzichtelijk ook.
https://soundcloud.com/overtracked
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

147 Users online: 5 Guests (142 Unknown)
Pages generated today : 4.471
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.211.421