Poster: DJSHAK3S
Mijn vriend was vorig jaar 14 en die mocht 4 uurtjes bij de HEMA gaan werken voor het te vroeg afsteken, als het illegaal vuurwerk is kan dit hoger zijn
Poster: D-Jesse
Jup dat is het zeker. Slaat echt nergens op, alsof in Belgie zoveel vuurwerk drama's hebben. Daar mag je tenminste het gehele jaar afsteken en wat harde knallers kopen.
Poster: Tekhead
Er is bij ons ook wel wat illegaal in de verkoop te vinden, maar veelal weten die (Belgische)verkopers dat geeneens, staat meestal uitleg op in 't Chinees en een paar zinnen in 't Engels, dat niemand kan ontleden, en in Belgie worden op Nederlands niet gecontroleerd. Het is wel zo dat het goede veilige vuurwerk uit China,(dat bestaat ook) hier volop in de omloop is, en dat de mensen graag iets meer betalen voor veilig vuurwerk en ze ook voorzichtiger zijn en beter opletten waar, hoe en wanneer ze het aansteken. Normaal gezien is de derde week van December in Belgie de week dat je overal wat vuurwerk hoort knallen en vliegen, zo een beetje repeteren, en altijd was er hier ofr daar toch een geval van gewonde(n), dit jaar totaal niks. Ik ben niet echt een viuurwerkfan, kan daar geen geld aan geven, maar ik kan begrijpen dat als je fan bent en enkel wat sterretjes en een paar baby-knallers en vuurpijlen mag afsteken, dat de verleiding groot is om bij de buren wat lekkers te gaan halen, het is toch leuk iets te doen dat eigenlijk niet mag !
Poster: Esmee
T gaat niet zozeer om gewonden maar ook om vandalisme en geluidsoverlast.
enig idee door wat voor een hel oorlogsveteranen gaan? Of honden en katten? En zeker bij die illegale harde knallers.
Ja dat is natuurlijk wel zo, maar waarom zou het in Belgie dan wel legaal zijn? Daar heb je ook honden & katten. Ik vind dat ze weleens soepeler moeten doen hier in NL.
Daar heb je gelijk in Remco. Er zijn idd genoeg mensen die er niet mee om kunnen gaan. Dat meot ik toegeven.
Alsnog blijft het stom
Poster: RemcoRelion
In belgie is het wat waarschijnlijk wat normaler en zullen de mensen er ook wat normaler mee omgaan
Het is leuk illegaal vuurwerk maar er zijn genoeg mensen die er niet mee om kunnen gaan.
Poster: Maracas
Kijk, ik wil niet veel zeggen Jesse, maar het feit dat je meegaat met dat soort groepjes, zegt wel imo dat je OF niet moet zeuren dat ze lopen te kutten, OF andere groepjes moet zoeken die wel normaal doen?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.