De Late Leeuw Chatcorner deel 56 (12/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 06-12-2012 22:14
De Late Leeuw Chatcorner Deel 56
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 06-12-2012 @ 22:15:00 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner deel 56 ??

Vote :   1 member likes this  

MrQreeny    posted on 25-12-2012 23:42
Ik durf te zeggen dat als iemand van het forum dit gemaakt had en hier meningen had gevraagd er uit zou komen dat:
- die te leeg was
- die een te simpele melodie heeft. Vooral in het begin van 0-15 sec, klinkt het echt alsof iemand voor de eerste keer met FL heeft zitten klooien ofzo... Pff
- het een 13 in een dozijn nummer is

Maar ja aangezien er de naam Afrojack staat zal dit ook wel weer verkopen als een malle Unhappy

Sowieso vraag ik me wel eens af of Afrojack wel eens wat nieuws probeert. Helemaal als het geen collab is. Zijn synths zijn zo vaak hetzelfde. Bleh.?In tv interviews heb ik hem ook al een paar keer horen zeggen dat die zijn platen uitdenkt en hem dan in 2 ? 3 uurtjes in elkaar zet. Tsja dat zegt denk ik ook wel wat..... Veel presets / samples, weinig aanpassen/ ontwikkelen

Verder vind ik het een beste kerel. Hij blijft wel gewoon nuchter en zo, dat mag ik dan weer wel.
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 25-12-2012 @ 23:45:34 (58%)
Tekhead    posted on 25-12-2012 23:44
Poster: RyanSilva
Dit is een officiele. PSY wou alleen een remix van Afrojack.

Ja dat weet ik dat deze een offici?le is, maar dat maakt hem nog niet een goede, ben al ontelbaar betere remixen tegengekomen dan deze van Afrojack.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 25-12-2012 23:46
Poster: MrQreeny
Ik durf te zeggen dat als iemand van het forum dit gemaakt had en hier meningen had gevraagd er uit zou komen dat:
- die te leeg was
- die een te simpele melodie heeft. Vooral in het begin van 0-15 sec, klinkt het echt alsof iemand voor de eerste keer met FL heeft zitten klooien ofzo... Pff
- het een 13 in een dozijn nummer is

Sowieso vraag ik me wel eens af of Afrojack wel eens wat nieuws probeert. Helemaal als het geen collab is. Zijn synths zijn zo vaak hetzelfde. Bleh. Maar ja aangezien er de naam Afrojack staat zal dit ook wel weer verkopen als een malle Unhappy

Dat is een vd voordelen die je hebt als je al een bepaald status hebt behaald, en dat is ook voor Afrojack niet anders
MrQreeny    posted on 25-12-2012 23:50
@ Tek

Ik heb idd wat remixen geluisterd, maar heb er nog geen 1 gevonden die ik echt lekker vond. Daarnaast ben ik bang dat sommige mensen een remix 'niet zouden snappen' en het origineel prefereren. De vocals en de melodie zijn te veel van elkaar afhankelijk om het echt dit nummer te laten zijn. Miss een beetje vaag, maar wat ik wil zeggen: de melodie moet denk ik gewoon zo blijven als het origineel. Het enige is dat je miss de synth wat kan veranderen zonder dat je het origineel 'verpest'. Maar goed... Ik ben de plaat aardig zat :P
RyanSilva    posted on 25-12-2012 23:50
Ik vind 'm wel lekker klinken, maakt niet uit wie 'm gemaakt zou hebben.
http://twitter.com/djryansilva
MrQreeny    posted on 25-12-2012 23:54
Poster: Tekhead
Dat is een vd voordelen die je hebt als je al een bepaald status hebt behaald, en dat is ook voor Afrojack niet anders

Ja natuurlijk, ik gun hem verder ook wel hitjes en zo. Hij heeft er tenslotte ook hard voor moeten werken om daar te komen Winking my eye, maar af en toe is het wel jammer :P
Tekhead    posted on 25-12-2012 23:58
Poster: MrQreeny
@ Tek

Ik heb idd wat remixen geluisterd, maar heb er nog geen 1 gevonden die ik echt lekker vond. Daarnaast ben ik bang dat sommige mensen een remix 'niet zouden snappen' en het origineel prefereren. De vocals en de melodie zijn te veel van elkaar afhankelijk om het echt dit nummer te laten zijn. Miss een beetje vaag, maar wat ik wil zeggen: de melodie moet denk ik gewoon zo blijven als het origineel. Het enige is dat je miss de synth wat kan veranderen zonder dat je het origineel 'verpest'. Maar goed... Ik ben de plaat aardig zat :P

Ik heb er wel enkele leuke gehoord, en nog meer plezante versie's, maar ook die verliezen aan gehalte na verloop van tijd. En doordat die plaat zo maniakaal grijs gedraaid is, is het m.i. onbegonnen werk om nog een sterke remix te maken waarnaar de mensen willen blijven luisteren. Zowat iedereen is die plaat zo zat als wat.
D-Jesse    posted on 26-12-2012 02:20
Ik vind die climax wel vet! Sowieso gebruikt ie vaak dezelfde synths maar alsnog blijft Rock The House een geweldige track. Ook Annie's theme vind ik vet. Tis maar waar je van houd. Hij heeft z'n eigen sound en zeg eerlijk, je hoort meteen dat het Afrojack is.

Hij tweette btw dat hij die mix eigenlijk nog niet op Soundcloud mocht gooien, pas op 18 januari. Hij heeft m er dus weer afgehaald. Maar ik heb m dus lekker al gehoord :D

Wel gek dat hij nu pas soundcloud heeft...
Tekhead    posted on 26-12-2012 03:13
Poster: D-Jesse
Ik vind die climax wel vet! Sowieso gebruikt ie vaak dezelfde synths maar alsnog blijft Rock The House een geweldige track. Ook Annie's theme vind ik vet. Tis maar waar je van houd. Hij heeft z'n eigen sound en zeg eerlijk, je hoort meteen dat het Afrojack is.

Hij tweette btw dat hij die mix eigenlijk nog niet op Soundcloud mocht gooien, pas op 18 januari. Hij heeft m er dus weer afgehaald. Maar ik heb m dus lekker al gehoord :D

Wel gek dat hij nu pas soundcloud heeft...

Er zijn toch redelijk wat bekende dj's/producers die je er bijna meteen uithaalt door net hun typisch sound die je in bijna al hun werk terug hoort, dat is waar. Maar ik selecteer de te beluisteren nieuwe tracks of remixen nooit op producer maar eerst op stijl.
LilQuint    posted on 26-12-2012 12:41
- Delete
?
Ik neem wel contact op met de persoon in kwestie Happy, laughing!
User edit by LilQuint on 26-12-2012 @ 15:21:24 (85%)
MrQreeny    posted on 26-12-2012 12:59
Je meot beseffen dat je niet perse de god bent, wanneer iemand anders een naam heeft die op die van jouw lijkt. Als iemand iets met lil of quint in zn naam heeft is dat niet automatisch van jou gejat natuurlijk.
Als er 1 of andere dwaas je copyrighted materiaal gaat lopen kopieren is het een ander verhaal natuurlijk. Dan zou ik ff kijken hoe je rechtsbijstand geregeld is en evt ff bijstellen. Want dan kan je gewoon een rechtzaak beginnen als je er met diegene niet uit komt!
D-Jesse    posted on 26-12-2012 13:22
DJ Rico, ken een producer die Ricos heet...?

Ik noem mezelf AfroJesse whoop whoop
MarcoMartinez    posted on 26-12-2012 14:36
Misschien een idee om eerst eens contact op te nemen met de persoon in kwestie ipv hier een algemene oproep te doen lijkt me een goed idee Winking my eye
www.djmarcomartinez.com
maikimo    posted on 26-12-2012 20:37
dit is toch wel erg neig Happy, laughing Effe een foto van me eigen terug gevonden pure gekheid!?
Music is my Drugs
MarcoMartinez    posted on 26-12-2012 22:10
Poster: LilQuint
- Delete
?
Ik neem wel contact op met de persoon in kwestie Happy, laughing!

Heel verstandig& merry x-masEmbarassed
www.djmarcomartinez.com
Bambilaner    posted on 28-12-2012 19:47
Voor wie niet vies is van een beetje goede house: EEN MIXTAPE!

edit: wat feedback is ook altijd meer dan welkom!
www.facebook.com/vinniebegooddj
User edit by Bambilaner on 29-12-2012 @ 02:24:35 (81%)
LilQuint    posted on 28-12-2012 20:31
LeLe - Luxebene (Arjuna Schiks Remix)
?
Oke, die plaat moet ik echt hebben! Wie weet waar?
Dyno    posted on 29-12-2012 12:58
Eerste release op Beatport is een feit! Embarassed

http://www.beatport.com/track/spirituosen-rick-dyno-remix/4025134

Een remix weliswaar, maar toch.

De 31ste komt er nog 1 andere bij.

Volgend jaar (klinkt heel erg ver weg) zullen er tracks van mijzelf komen!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Gerdo    posted on 29-12-2012 13:27
Poster: Dyno
Eerste release op Beatport is een feit! Embarassed

http://www.beatport.com/track/spirituosen-rick-dyno-remix/4025134

Een remix weliswaar, maar toch.

De 31ste komt er nog 1 andere bij.

Volgend jaar (klinkt heel erg ver weg) zullen er tracks van mijzelf komen!

Netjes! En die maandag uitkomt is dat ook een remix?
Dyno    posted on 29-12-2012 15:53
Poster: Gerdo
Netjes! En die maandag uitkomt is dat ook een remix?

Yuup! Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Tekhead    posted on 29-12-2012 17:48
mooi, mooi
LilQuint    posted on 29-12-2012 18:38
Lekker plaatje Dyno!
feestbeest    posted on 29-12-2012 19:14
Poster: Xurion
Ik zit erover na te denken om een leatherman te kopen. Zal ik gaan voor de charge of voor de wave?

Gewoon Wave , enige wat je gebruikt is je mes, tang, inbus/schroefedraaier mischien een keer om n lamp open te boren. En het formaat is perfect.

Wel graveren! Is opzich wel handig en kost niet veel..

Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
RemcoRelion    posted on 29-12-2012 19:32
Mensen met kennis van rechten hier?
Mijn broertje moet naar bureau halt voor afsteken van vuurwerk maar hij is pas net 13. Is het toegestaan als hij een taakstraf krijgt? want werken onder de 15 is verboden dacht ik?
Don’t be a prisoner of your own style!
Tekhead    posted on 29-12-2012 19:50
Poster: RemcoRelion
Mensen met kennis van rechten hier?
Mijn broertje moet naar bureau halt voor afsteken van vuurwerk maar hij is pas net 13. Is het toegestaan als hij een taakstraf krijgt? want werken onder de 15 is verboden dacht ik?

Bij ons in Belgie niet. Maar een vraagje, hebben jullie niet zo een site juridisch forum,kan je daar de vraag eens stellen.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

187 Users online: 13 Guests (174 Unknown)
Pages generated today : 19.442
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.918.904