Poster: RyanSilva
Dit is een officiele. PSY wou alleen een remix van Afrojack.
Poster: MrQreeny
Ik durf te zeggen dat als iemand van het forum dit gemaakt had en hier meningen had gevraagd er uit zou komen dat:
- die te leeg was
- die een te simpele melodie heeft. Vooral in het begin van 0-15 sec, klinkt het echt alsof iemand voor de eerste keer met FL heeft zitten klooien ofzo... Pff
- het een 13 in een dozijn nummer is
Sowieso vraag ik me wel eens af of Afrojack wel eens wat nieuws probeert. Helemaal als het geen collab is. Zijn synths zijn zo vaak hetzelfde. Bleh. Maar ja aangezien er de naam Afrojack staat zal dit ook wel weer verkopen als een malle
Poster: Tekhead
Dat is een vd voordelen die je hebt als je al een bepaald status hebt behaald, en dat is ook voor Afrojack niet anders
Poster: MrQreeny
@ Tek
Ik heb idd wat remixen geluisterd, maar heb er nog geen 1 gevonden die ik echt lekker vond. Daarnaast ben ik bang dat sommige mensen een remix 'niet zouden snappen' en het origineel prefereren. De vocals en de melodie zijn te veel van elkaar afhankelijk om het echt dit nummer te laten zijn. Miss een beetje vaag, maar wat ik wil zeggen: de melodie moet denk ik gewoon zo blijven als het origineel. Het enige is dat je miss de synth wat kan veranderen zonder dat je het origineel 'verpest'. Maar goed... Ik ben de plaat aardig zat :P
Poster: D-Jesse
Ik vind die climax wel vet! Sowieso gebruikt ie vaak dezelfde synths maar alsnog blijft Rock The House een geweldige track. Ook Annie's theme vind ik vet. Tis maar waar je van houd. Hij heeft z'n eigen sound en zeg eerlijk, je hoort meteen dat het Afrojack is.
Hij tweette btw dat hij die mix eigenlijk nog niet op Soundcloud mocht gooien, pas op 18 januari. Hij heeft m er dus weer afgehaald. Maar ik heb m dus lekker al gehoord :D
Wel gek dat hij nu pas soundcloud heeft...
Poster: LilQuint
- Delete
?
Ik neem wel contact op met de persoon in kwestie!
Poster: Dyno
Eerste release op Beatport is een feit!
http://www.beatport.com/track/spirituosen-rick-dyno-remix/4025134
Een remix weliswaar, maar toch.
De 31ste komt er nog 1 andere bij.
Volgend jaar (klinkt heel erg ver weg) zullen er tracks van mijzelf komen!
Poster: Gerdo
Netjes! En die maandag uitkomt is dat ook een remix?
Poster: Xurion
Ik zit erover na te denken om een leatherman te kopen. Zal ik gaan voor de charge of voor de wave?
Poster: RemcoRelion
Mensen met kennis van rechten hier?
Mijn broertje moet naar bureau halt voor afsteken van vuurwerk maar hij is pas net 13. Is het toegestaan als hij een taakstraf krijgt? want werken onder de 15 is verboden dacht ik?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.