CDJ200 Loop Cutter
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PatrickBeuken    posted on 17-02-2006 17:58
Met de loop cutter kun je een loop inkorten tot 1 frame ofzo he... Als ik een audio cd in me CDJ200 stop kan ik die loop ook weer langer maken door het Folder Search pijltje naar rechts in te houden... Maar hoe kan ik een loop weer langer maken met een mp3 cd? Want als ik dan de folder-search gebruik, gaat hij naar een andere map...

What do you think about CDJ200 Loop Cutter ??

Vote :   

greup    posted on 17-02-2006 18:01
je kun het gewoon met de search knop >> langer maken.
Lead    posted on 17-02-2006 18:03
De truuk die werkt met de audio CD werkt helaas neit met MP3....
Let the BASS be louder
greup    posted on 17-02-2006 18:18
Dan heb ik geloof ik je probleem niet helemaal gesnapt. Je wilt toch gewoon je loopje langer maken?? dat kan toch gewoon met mp3 en normale audio cd's met >> knopje
Lead    posted on 17-02-2006 18:36
Maar als je bij een audio CD de Folder knop -> ingedrukt houd en op de Beat Cutter drukt vergroot hij de loop X2 (omgekeerde van het kleiner maken). Dit werkt alleen niet met een MP3 CD jammer genoeg....
Let the BASS be louder
Camino    posted on 17-02-2006 18:42
ik had nog een vraagje over loops met mp3's eigenlijk... hoe is de resolutie daarvan? met een normale cd zit je vast aan 73 (uit m'n hoofd) frames per seconde. Als je dan zeer korte loops maakt (1 of 2 beats) en deze over een andere track heendoet, komen ze vrij snel uit elkaar, omdat de precisie van de duratie van de loop met 1/73e seconde gelimiteerd is. is dit ook zo met MP3's?
PatrickBeuken    posted on 17-02-2006 18:56
Poster: Lead
Maar als je bij een audio CD de Folder knop -> ingedrukt houd en op de Beat Cutter drukt vergroot hij de loop X2 (omgekeerde van het kleiner maken). Dit werkt alleen niet met een MP3 CD jammer genoeg....

Jammer idd... dat vind ik dus ook maar zo'n half slordig iets.... Maarja...
barthawk    posted on 26-02-2006 11:22
Poster: greup
Dan heb ik geloof ik je probleem niet helemaal gesnapt. Je wilt toch gewoon je loopje langer maken?? dat kan toch gewoon met mp3 en normale audio cd's met >> knopje

idd....omdat wanneer je mappen op  je mp3 disc maakt, hij altijd naar een andere map gaat als je op folder search drukt. je moet ook de search << >> daarvoor gebruiken. je kan ook de out adjust knop indrukken tijdens de loop en dan kan je hem korter of langer maken met het jogweel...

This is an old Topic

No new postings for 6.961 days.
 Post CommentThat would be 232 months
or a whopping 19.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

162 Users online: 10 Guests (152 Unknown)
Pages generated today : 29.558
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.198.875