CDJ-200 vraagje (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Powel    posted on 17-02-2006 13:30
Hoi Mensen,

Ik zit erover te denken om een CDJ-200 aan mijn set thuis toe te voegen maar vroeg me af of deze onder een hoek van bv 45° of sterker nog verticaal geplaatst zou kunnen worden. Dit ivm met hoe ik hem thuis kwijt wil en vooral kan Winking my eye
Over het algemeen ligt zo'n cd-speler meestal vlak maar beinvloed het onder een hoek plaatsen het leven van de cd-speler?

Bedankt alvast.

What do you think about CDJ-200 vraagje ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 09-04-2006 12:12
Ik vind de cue-play functie op de nieuwere cdj's ook super fijn Happy, laughing
Lead    posted on 09-04-2006 12:33
Poster: DJMichel
Lead --> heb jij al vaker gehoord dat er mensen klagen over het correctie gedrag van het jog bij de cdj-200?

Nee, hier heeft nog nooit iemand mij onder werktijd me benaderd. Ook de dealers heb ik hier nog nooit over gehoord. (ditzelfde geld voor het JET effect overigens)
Let the BASS be louder
DJMichel    posted on 09-04-2006 18:03
Poster: Lead

Nee, hier heeft nog nooit iemand mij onder werktijd me benaderd. Ook de dealers heb ik hier nog nooit over gehoord. (ditzelfde geld voor het JET effect overigens)

Fijn om te horen Happy, laughing Thx Lead! De andere ook bedankt, ik ga gewoon voor de cdj-200. Foto's volgen over een paar maandjes wel als me booth helemaal compleet is.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

97 Users online: 4 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 9.043
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.926.955