Laatst heb ik nieuwe Bose in ears gekocht. Helaas viel me hiervan de bass echt zwaar tegen! kan het zijn dat de drivers nog in moeten werken ofzo? Heeft iemand hier enige ervaring in?
Met vriendelijke groet,
Joost
User edit by joostvd on 17-11-2012 @ 10:04:29 (4%)
What do you think about Bose MIE 2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
een vriend van me heeft ze ook en ik vind de bass zelf ook zwaaaaar tegen vallen. Daarintegen is het wel echt prachtig helder geluid. Voor dikke bass hou ik mn Sony MDR-EX210 uit amerika, 40$ maar die bass superdeduper wauw haha
Ik ben zelf in het bezit van de hdj-500 en daar zit ook niet een kleine bass in zullen we maar zeggen. tja denk het dan. vind het wel jammer dat het geluid dan is aangepast,want ik vond het wel altijd heerlijk geluid.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.