Hoi,
Ik zal mij eerst even voorstellen aangezien dit mijn eerste post wordt op dit forum

.
Ik ben Wauter, kom uit Belgi? en ben 31 jaar oud (jong kunnen we niet meer schrijven he?

?)
Hobby's zijn natuurlijk vooral muziek draaien, filmpje kijken?en dan nog een beetje fitnessen.
Zoals in de titel al staat ben ik dus op zoek naar vervanging voor mijn cd spelers.
Ik heb nu 2 citronic cd-s6 spelers -> gewoon oem materiaal dus.
Deze hebben me eigenlijk nooit in de steek gelaten en hebben altijd gedaan wat ze moesten doen doch ze beginnen nu toch wel stilaan te verslijten. Verscheidene knoppen werken niet meer goed enz.
Ook vind ik de Pitch Accuracy van?0.1% eigenlijk niet nauwkeurig genoeg. Ik zou liever overstappen naar spelers met een accuracy van 0.05%. Dit merk ik vooral de laatste tijd want ik draai momenteel meer en meer met cd's.
Ik stam nog van de tijd van de vinyl

. Hiermee heb ik dan ook leren draaien.
Ik heb uiteindelijk de definitieve?stap naar de cd dan toch maar gezet en dat bevalt me ook wel.
Ik ken dus echter niet zoveel van cd spelers en stel daarom hier ook maar eens de vraag.
Ik weet wel dat Pioneer natuurlijk de grootste speler in de markt is en zou dus ook graag uitkijken naar spelers van dit merk.
Mijn budget is niet zo groot -> ongeveer 900 euro.
2de hands is echter geen probleem, mijn citronics waren destijds ook 2de hands en zijn me heel goed bevallen.
Ik dacht zelf aan de cdj 350/400 aangezien deze ook de mogelijkheid hebben om met usb te gebruiken.
Een paar cdj 1000's zijn misschien ook nog wel goed?
Ik draai voornamelijk thuis als hobby. Heel af en toe draai ik eens op verplaatsing (laten we zeggen 5x per jaar ofzo).
Wat raden jullie me aan?
Alvast bedankt