Vervanging cd spelers (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

stanger    posted on 15-11-2012 22:28
Hoi,

Ik zal mij eerst even voorstellen aangezien dit mijn eerste post wordt op dit forum Cool.
Ik ben Wauter, kom uit Belgi? en ben 31 jaar oud (jong kunnen we niet meer schrijven he?Cry?)
Hobby's zijn natuurlijk vooral muziek draaien, filmpje kijken?en dan nog een beetje fitnessen.

Zoals in de titel al staat ben ik dus op zoek naar vervanging voor mijn cd spelers.
Ik heb nu 2 citronic cd-s6 spelers -> gewoon oem materiaal dus.
Deze hebben me eigenlijk nooit in de steek gelaten en hebben altijd gedaan wat ze moesten doen doch ze beginnen nu toch wel stilaan te verslijten. Verscheidene knoppen werken niet meer goed enz.
Ook vind ik de Pitch Accuracy van?0.1% eigenlijk niet nauwkeurig genoeg. Ik zou liever overstappen naar spelers met een accuracy van 0.05%. Dit merk ik vooral de laatste tijd want ik draai momenteel meer en meer met cd's.
Ik stam nog van de tijd van de vinyl Cool. Hiermee heb ik dan ook leren draaien.
Ik heb uiteindelijk de definitieve?stap naar de cd dan toch maar gezet en dat bevalt me ook wel.
Ik ken dus echter niet zoveel van cd spelers en stel daarom hier ook maar eens de vraag.
Ik weet wel dat Pioneer natuurlijk de grootste speler in de markt is en zou dus ook graag uitkijken naar spelers van dit merk.
Mijn budget is niet zo groot -> ongeveer 900 euro.
2de hands is echter geen probleem, mijn citronics waren destijds ook 2de hands en zijn me heel goed bevallen.
Ik dacht zelf aan de cdj 350/400 aangezien deze ook de mogelijkheid hebben om met usb te gebruiken.
Een paar cdj 1000's zijn misschien ook nog wel goed?
Ik draai voornamelijk thuis als hobby. Heel af en toe draai ik eens op verplaatsing (laten we zeggen 5x per jaar ofzo).
Wat raden jullie me aan?

Alvast bedankt

What do you think about Vervanging cd spelers ??

Vote :   

Diion    posted on 23-11-2012 11:35
Poster: Estacy
pff, de CDJ 1000s zitten echt prima in mekaar. zijn zeer stevige cd spelers, beter dan andere in dat opzicht (kuch 2000 kuch)
Als ze thuis gebruikt zijn en af en toe geserviced moet er niks aan de hand zijn. Maar, wil je toch nieuwere spelers, dan zal de 800mk2 zeker geen slechte keuze zijn hoor.

zijn de 2000's niet zo degelijk qua sterkte dan?
D
Diion    posted on 23-11-2012 11:37
denk dat 1000 mk2 zeker een goede keuze is.
D
stanger    posted on 27-11-2012 22:31
Hoi,

Ik heb vandaag twee cdj1000mk3 spelers gekocht.
Jullie commentaar heeft me zeker geholpen bij mijn keuze vandaar dan ook dat ik jullie allemaal wens te danken voor jullie bijdrage hier.

mvg
Megitto    posted on 27-11-2012 22:59
proficiat met je aankoop. Raar dat deze spelers al analoog beginne te lijken als je ziet wat ze tegenwoordig allemaal maken bij pioneer Blush, oops.
Maar deze spelers zijn echt super nice ! Heel veel plezier ermee
Diion    posted on 28-11-2012 09:24
Nice, maximale uit je budget gehaald dus! veel succes ermee!
D
stanger    posted on 28-11-2012 13:43
Dank u dank u?Cool
Ik denk idd dat dit het hoogst haalbare was voor mijn budget.
Diion    posted on 28-11-2012 16:31
Ik weet het wel zeker!
D
Tekhead    posted on 02-12-2012 12:14
er verkoopt hier iemand 2 MK3's voor 775,00 maar loop wat achter met mijn post nu?Embarassed
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 4.454 days.
 Post CommentThat would be 148.5 months
or a whopping 12.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

82 Users online: 34 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 10.917
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.678.932