Poster: DJSHAK3S
Guts als hij 200/250 zegt moet je niet met djm 700/850 aankomen, zelf zou ik kijken voor een RMx 40, bevalt mij erg goed.
Poster: Artez
200/250 + zijn inkomsten door het verkopen van zijn djm 350.
Poster: dj-zero
?
Ik zou de tekst nog eens lezen
hij zegt de 350 verkopen en daarnaast nog 200/250 bij leggen...
?
Ik zit met exact de zelfde overweging. Ik heb ook 2x cdj 850, en dan een xone:22
Nu ben ik erg tevreden over de set maar zijn 2 dingen:
1- ik wil wat meer creativiteit uit de mixer kunnen halen
2- ik draai op locatie zo goed als altijd met pioneer, en ik merk dat ik slecht met die eq's kan omgaan omdat die bij de xone naar mijn idee heel anders zijn. (Neem bij voorbeeld alleen al dat xone's de eq's killen en pio's niet)
?
Nja ik heb een tijdje over de xone+rmx1000 gedacht, maar ik denk dat ik toch voor een 2e hands djm 700 (of 800 voor een mooie prijs ga)
simpelweg omdat deze op locaties staan of vergelijkbaar zijn met en ze effecten hebben waar ik een begin aan wil maken.
Ik moet zeggen dat ik mijn xone:22 erg ga missen, damn wat vind ik dat een lekker mixertje!
Poster: MarcoMartinez
Wannabee of niet, in heel veel clubs en op heel veel evenementen staat pioneer dj gear.?
ik vind het persoonlijk wel fijn om het thuis ook te hebben staan zodat ik op locatie niet hoef te wennen aan de gear.
Poster: Noxis
Pioneer cd-spelers zijn super, maar hun mixers zou ik nooit kopen.
Neem gewoon een Xone 42, die klinkt beter en is steviger dan de pioneer.
Op locatie kan je sowieso met de djm's overweg die zijn erg simpel in hun opzet.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.