ik zit met een probleem want ik heb net 2 nieuwe CDJ-2000 aangeschaft en die heb ik aangesloten op traktor, alles werkt opzich wel prima maar een ding vindt ik heel raar/iritant en dat is dat als ik op pauze druk dat er dan een loop van 1/4 komt en daarmee moet ik mijn cue points zetten en dat vindt ik niet echt lekker fijn werken. iemand een oplossing hoe je dit kan uitzetten of andere tips?
Groetjes, Thomas
What do you think about CDJ-2000 + Traktor ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb je van beide de laatste firmware ge?nstalleerd??
Zo ja, moet je in traktor misschien even bij preferences kijken of je mapping van je CDJ-2000 goed staat.? Misschien ook een topic starten op de forums van NI of daar even zoeken!
als je CDJ2000NXS hebt moet je wel Traktor 2.6 hebben
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
This is an old Topic
No new postings for 4.333 days. Post CommentThat would be 144.4 months or a whopping 11.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.