Reloop RMP 2 knop
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

FASA    posted on 31-10-2012 22:17
Mijn Reloop RMP 2 play knop schijnt het tegenwoordig helemaal voor gezien te houden. Nu las ik al in veel oude topics dat dit gemakkelijk zelf op te lossen is als je een beetje kunt solderen.
?
Dit kan ik dus niet.
?
In de oude topics was er vaak iemand die aanbood het eventueel te doen voor de topicstarter. Nu ben ik opzoek naar iemand die het voor mij zou willen doen.
?
Uiteraard snap ik dat dit op eigenrisico is en er staat een vergoeding tegenover.
?
Dus wie zou mijn RMP 2 play (en dan ook maar gelijk cue) knop kunnen fixen?
?
Ik hoop dat iemand me erbij kan helpen.
www.soundcloud.com/nick-janssens1

What do you think about Reloop RMP 2 knop ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 31-10-2012 22:23
Reloop verkoopt geen losse microswitches... Ik had ook een verrote cue knop en die moest gewoon helemaal terug naar Reloop. Dit in tegenstelling tot Pioneer volgens mij. Laat een muziekwinkel het maar ff opsturen en je hebt hem het snelste terug Winking my eye
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 31-10-2012 @ 22:23:55 (2%)
FASA    posted on 31-10-2012 22:29
In andere topics las ik dat je gewoon naar de lokale electronica boer kon voor een microswitch en dat dit gewoon past. Je zou alleen rekening moeten houden met 2 of 4 pootjes. Weet niet of iemand dit kan bevestigen?
MrQreeny    posted on 31-10-2012 22:35
Ging dat over Reloop cd spelers? Ik ben namelijk ook naar een shop geweest en die kon het niet doen... Die shop verkocht ook geen reloop en wist dus niet dat ze terug naar reloop moesten. Toen ik bij feedback kwam zeiden ze gelijk: o ja dat kunnen wij niet doen want die onderdelen leveren ze niet, we moeten hem opsturen.

Dus tenzij je ze uit een andere speler haalt moet je ze toch gewoon opsturen denk ik...

FASA    posted on 31-10-2012 22:45
Jup over Reloop RMP?

////www.djresource.eu/Forum/topic/16618/Reloop-RMP-2-cue-werkt-niet!/
?
check dit topic maar. Wordt gesproken over microswitches die in iedere electronica zaak te vinden zijn voor 50 cent.?
MrQreeny    posted on 31-10-2012 22:51
Ik heb zelf de rmp 3, misschien scheelt dat... Bij mij werd trouwens zowel de cue als de play knop vervangen omdat dat 1 plaat is... Maar goed succes iig
FASA    posted on 01-11-2012 21:40
Zou kunnen dat daar verschil in zit ja. Maar vanaf buiten ziet het er precies hetzelfde uit maar dat weet ik niet. Maar goed, hier nog actieve forum leden die ervaring hebben met verwisselen van die switch?
FASA    posted on 04-11-2012 14:04
Heeft iemand misschien ervaring met de repareer service van djrepair.nl? Misschien dat ik hem daar naartoe breng.
Vivado    posted on 04-11-2012 21:24
ik heb destijds mijn cue?s en play?s van mijn reloop rmp-1 vervangen. Het is inderdaad niets anders dan de microswitch vervangen. Ik zou wel aanraden het met iemand te doen die verstand heeft van solderen!
FASA    posted on 05-11-2012 18:17
Heb jij het zelf gedaan? En zo ja, zou je het eventueel voor mij willen doen? (zoals ik al zei natuurlijk op mijn eigen risico en wil er vergoeding voor betalen)
Vivado    posted on 05-11-2012 18:57
Nee sorry, gaat hem niet worden.. Ik heb het heel druk, zit nu in mijn examenjaar en het gaat gewoon niet lukken! Sorry!
MrQreeny    posted on 05-11-2012 19:04
Geef eens 1 goede reden om hem niet gewoon naar een shop te brengen?
FASA    posted on 05-11-2012 19:09
Dat de reparatie daar waarschijnlijk duurder gaat zijn dan wat ik voor de spelers heb betaald.
(heb ze 2e hands voor een heel goede prijs kunnen krijgen) En ze hebben het meer dan een jaar goed gedaan dus het is niet dat de prijs vandaar goed was Winking my eye
MrQreeny    posted on 05-11-2012 19:52
Vervanging van cue kost 5 ? 6 tientjes, jij wou zeggen dat je ze voor minder had? In dat geval heb je een hele goede deal gemaakt en lijkt het mij juist de moeite om ze dan ook nog gewoon ff te laten repareren... Net alsof het de moeite niet is om ze te laten maken (waarna ze weer 100% werkend zijn) als de aanschafwaarde lager is. Doesn't make sense to me.?Embarassed

This is an old Topic

No new postings for 4.487 days.
 Post CommentThat would be 149.6 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

202 Users online: 14 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 34.397
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.901.419