SynQ XTRM 1 OEM VS Reloop RP-6000 MK6B
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bjonson    posted on 27-10-2012 14:56
ik ben van plan om platen spelers aan te schaffen om te gebruiken met traktor scratchs ik zit alleen nog te twijfel welk van de twee ik zal aan schaffen.
?
ze zijn dus hoofdzakelijk bedoeld om traktor scratch aan te sturen en af en toe en vinyl plaatje te leggen.
?
Dus kom maar op met jullie advies!

What do you think about SynQ XTRM 1 OEM VS Reloop RP-6000 MK6B ??

Vote :   

Estacy    posted on 27-10-2012 15:15
zijn precies hetzelfde. Welke vnd je een leuker kleurtje hebben? die kies je.?

Belangrijker is de naald en element keuze.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bjonson    posted on 27-10-2012 15:52
oke precies het zelfde dan denk ik tog voor de synq te gaan die kleur pas wel mooi bij mijn xone 92 en scheelt 30euro per speler. kwa naalden zal ik er zoiezo iets bij nemen iets van ortofon, je hebt die ortofon digitrack concorde completes maar schijnt dat dat geen onwijs verschil maakt met timecode heb ik me wel is laten vertellen dus dan zal ik gewoon een standaard setje concorde elementen nemen.
Estacy    posted on 27-10-2012 16:10
Voor timecode is geluidskwaliteit echt niet belangrijk. ELKE naald die ooit te koop is geweest zal voldoen voor timecode. Het enige waar je op moet letten is tracking. Voor scratchen is de 44-7 van Shure de standaard, maar die klinkt kut met vinyl.?

Voor vinyl, de Ortofon PRO kan ik je aanraden. Beste naald die ze maken. klinkt prima, goedkoop, trackt lekker en makkelijk te monteren. de Digitrack is gewoon oplichterij. dat is de DJ S (meen ik) in een duurder jasje.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bjonson    posted on 27-10-2012 16:23
jah precies ik denk dat ik gewoon een setje ortofon pro der bij haal. alleen nu eerst nog ff kijk wat ik eerst gaat aan schaffen me platen spelers + naalden of ableton live 9 + push controller :P?
?
maar alvast bedankt man =)

This is an old Topic

No new postings for 4.582 days.
 Post CommentThat would be 152.7 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

69 Users online: 10 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 41.407
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.849.866