Effect via mengpanel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dennis639    posted on 27-10-2012 11:10
Hoi,

Ik heb een JB Systems Talent mengpanel:?http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/jb-systems-talent-11-19-inch-dj-mengpaneel/product-details.html#.UIukqmthiK1.?Ik gebruik hem al een tijdje en het is een prima ding. Nou zitten er ook drie knoppen bij elkaar met een lijn erom heen, waar het woord effects bij staat. De knoppen heten: SEND/ASSIGN (die kan ik draaien op mic/aux, 1, 2, 3 en 4), SEND (die kan ik draaien van 0 t/m 10) en de knop RETURN (ook die kan ik draaien van 0 t/m 10). En aan de achter kant zitten 4 aansluitingen: 2x tulp voor SEND en 2x tulp voor RETURN.

Nou wil ik Graag met wat effecten gaan spellen, bijvoorbeeld echo dat je ook wel eens hoort op de kermis of gewoon een andere een leuk effect. Nou heb ik daar geen verstand van. Ik weet wel dat je dat kunt doen met een externe effectencontroller. Ik ben dit apparaat tegen gekomen op Bax-Shop:?http://www.bax-shop.nl/dj-effect/korg-mini-kaoss-pad-effectcontroller/product-details.html#contactbox2/0/, de Korg Mini Kaoss Pad. Dat lijkt me een leuk ding, maar hoe sluit je dat aan? Zou ik dan de aansluitingen kunnen gebruiken waar ik het eerder over had in dit bericht, zodat ik zelf kan kiezen over welk kanaal ik het effect wil hebben?

Mvg,

Dennis

What do you think about Effect via mengpanel ??

Vote :   1 member likes this  

main    posted on 27-10-2012 11:49
1 member likes this  Je geeft je jezelf al het antwoord. Gebruik de send/return.
Dennis639    posted on 27-10-2012 11:57
Ik wist niet zeker als dat kon, ik hoopte van wel. Iemand nog tips of ervaringen met dat apparaat?
Estacy    posted on 27-10-2012 12:25
1 member likes this  Dat ding heeft een laag uitgangsvolume, maar je hebt een return knop dus dat moet geen probleem zijn
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dennis639    posted on 27-10-2012 12:52
Ik denk dat ik hem gewoon ga bestellen bij Bax-shop, vandaag is hele dag 7,5% korting en heb ook nog cadeaubonnen liggen. Dat ding werkt op batterijen maar kan ook met adapter van 4,5v kan ik die dan gewoon willekeurig kopen?
Stefjuuh    posted on 27-10-2012 16:33
Als ie heel willekeurig 4,5v afgeeft en het juiste stekkertje heeft...

This is an old Topic

No new postings for 4.419 days.
 Post CommentThat would be 147.3 months
or a whopping 12.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

71 Users online: 15 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 34.934
Most visitors online this month : 97
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.002.413