Poster: Didier82
informatie is bekend, maar ervaringen nog niet...
Poster: dj-zero
Nu jullie het zeggen, verrek heb hem idd bij bax zien staan!
Ik wist dat het een nieuw model was en dat deze icm met traktor werkt(zoals er groot op staat).
?
Had er alleen niet bij stil gestaan dat deze nog niet uit was, en heb er verder eigenlijk ook niet veel naar omgekeken aangezien ik niet met controler draai. Spijt me bij deze voor de mensen die graag een korte ervaring hadden willen horen:P
?
Wat ik wel kan zeggen, hij ziet er stoeeeeer uit voor een controler
Poster: Estacy
Nou, Pioneer kennende zal die wel in de maak zijn. Maar of NI het toelaat??
NI lijkt wel Traktor helemaal naar zichzelf te trekken. Een ideale situatie voor DJs zou er een zijn met modulaire hardware, zoals je CDJs met elke mixer kunt combineren. Een goede hardware standaard voor software zou ook mooi zijn, zoals de Technics ook een robuuste standaard voor 30 jaar was. Dan weet je waar je aan toe bent
Maar opeens zien we dat er nauwelijks nieuwe Traktor scratch certified mixers uitkomen: alleen een paar Pioneers en een Denon. Ook weigert Traktor fatsoenlijk support te geven voor toch echt wel goede controllers. kijk maar naar HID en de CDJ 2000. Ik weet niet of dat nu wel fatsoenlijk werkt, maar eerst iig niet.?
Of de Numark V7. prachtige controller, had echt de standaard kunnen worden. ware het niet dat dat ding niet met Traktor werkte. Of de controller markt. NI brengt opeens controllers uit. De S4 en de S2, maar ook de X1. Logisch natuurlijk, maar als software fabrikant?
En nu de S2, het is een kwestie van tijd lijkt het wel voordat er een controller uitkomt met een platter.