Poster: MaxvEckik heb met de technics gedraait en was niet echt onder de indruk. veel functies zitten onder kleine rottige knopjes en de scratch klinkt voor geen meter. daarintegen is het wel een fantastisch mooi apparaat.De pioneer is een mooi goedwerkend apparaat zonder de extras die die technics wel heeft ( maar niet lekker werken ), bij de pioneer krijg je een goede inruilwaarde , kwaliteit en een goede service
Poster: djmartinPioneer CDJ01000 MKII:
DE cd-speler van dit moment, beter is er simpelweg niet, iedere grote dj draait ermee, alle opties die je verwacht en nodig hebt zitten er naar mijn idee op (net als bij de cdj-800 :P), Hij is wel een stukje duurder maar ik vind hem zeker de beste keuze op dit moment.
Technics SL-DZ1200: Ziet er leuk uit en de roterende platter is ook leuk, echter zijn de digitale vinyl-emulaties erg slecht vindt ik (dat is niet het geval bij de 1000). Verder zit er in principe ook alle benodigde dingen op, maar je moet er even aan wennen. Ze zijn verder wel erg mooi vind ik maar in het gebruik vindt ik ze een stuk minder maar dat is persoonlijk...Conclusie: Voor de CDJ-1000 MKII krijg je waar voor je geld en is gewoon de beste, Ik zou dus voor de CDJ-1000 gaan en niet voor de Technics omdat de vinyl-emulatie slecht is en omdat ik hem niet fijn vindt in het gebruik.
Waarom is pioneer de beste? Omdat hij toevallig overal staat?Ik heb met de techinics gedraaid, en ik was er best te spreken over, dat de scratch sound zo slecht is vink onzin, waarscheinlijk stond de keylock nog aan tijdens het scratchen dan...vergeet niet dat de technics tegenwoordig 800 euro kost... en de pioneer 1200 euro. *best een groot verschil*Toch moet ik zeggen dat er voor die 800 euro van de technics iets veel leukers is. de technics heeft toch een paar minpunten en bugs waar ze bij techinics kennelijk niets aan doen. de effecten op de techinics lijken ook nergens op. en het is vervelend dat je aan de achterkant moet schakelen tussen vinyl mode en normal mode.Voor 800 euro zou ik zondermeer gaan voor de nieuwe denon dn s 3500.Voor specs moet je maar ff op internet kijken. ( geen zin dat allemaal te gaan type) maar de grootste plus punten zijn natuurlijk Draaiende platter, samplers en mp3
*** posted by greup*** ( alleen dan onder het verkeerde account... namelijk die van z'n broertje)
Voor 800 euro zou ik zondermeer gaan voor de nieuwe denon dn s 3500.
Of een CDJ-800...
Verder zijn er genoeg redenen te noemen om voor de 1000 te gaan, ook genoeg reden om voor de SLDZ te gaan... dit is vrij persoonlijk: testen dus!
Poster: Reind
Om maar even wat anders te roepen als de rest, Numark CDX-1. Als het voor thuis is helemaal mijn favoriet.
alle genoemde spelers zijn leuke dingen, je kan de tijd die je hier verdoet met het lezen beter besteden aan het testen van de speleren omdat dat zoals de meeste gear een hele persoonlijke koop is
Poster: DeafDJdaar ben ik het niet mee eens - als je iets uittest voor het te kopen moet je wel weten waar je mee bezig bent... anders komt de pioneer altijd als beste er uit omdat die het intuitiefste is...hoezo zou de pioneer als beste uit de test komen, als jij voor 1000 euro een cd speler gaat kopen is het normaal dat je wat informatie opzoekt een paar reviews leest en voor het zelfde geld val je dan als een blok voor de autoloop en effecten van de numark
Poster: MaxvEckik wou eerst ook voor de numark cdx gaan alleen hij wordt door bijna iedereen afgeraden, omdat hij- je hem niet graag wil laten vallenAlleen het woord cd-speler zegt toch al genoeg ? je wilt toch niet een draaitafel waar je een cdtje in doet ?
Ow dus jij laat je Pioneer/Denon speler wel altijd vallen?Echt wat een opmerking.. Een ander merk cd-speler kan net zo goed kapot gaan als hij ongelukkig valt.
Poster: MaxvEckik wou eerst ook voor de numark cdx gaan alleen hij wordt door bijna iedereen afgeraden, omdat hij- niet waardevast is- je hem niet graag wil laten vallenAlleen het woord cd-speler zegt toch al genoeg ? je wilt toch niet een draaitafel waar je een cdtje in doet ?maar dat is mijn meningalle genoemde spelers zijn leuke dingen, je kan de tijd die je hier verdoet met het lezen beter besteden aan het testen van de speleren omdat dat zoals de meeste gear een hele persoonlijke koop is
Poster: Reind
En als je geen cd speler wil die op een draaitafel lijkt waarom zou je dan in vredesnaam een Denon cd speler als forum plaatje nemen want das namelijk een slechte imitatie draaitafel (overigens verder een prima cd speler maar ik vind dat als je een draaitafel cd speler bouwt met draaiende platter er ook een echte full size platter op moet en anders maar niet ).
Poster: victorn@Reind: de SLDZ een torque als een mietje? Je kan zeggen van deze speler wat je wilt, maar de torque is gelijk aan de SL-1200 draaitafel. Meer dan genoeg voor de aandrijving van een jog!
Poster: victorn@Reind: de SLDZ een torque als een mietje? Je kan zeggen van deze speler wat je wilt, maar de torque is gelijk aan de SL-1200 draaitafel. Meer dan genoeg voor de aandrijving van een jog!
toch kan je de torque niet vergelijken met die van de sl-1200 hoe dit komt weet ik niet, misschien dat de jog zwaarder weegt ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.