Poster: MaxvEck
ik wou eerst ook voor de numark cdx gaan alleen hij wordt door bijna iedereen afgeraden, omdat hij
- niet waardevast is
- je hem niet graag wil laten vallen
Alleen het woord cd-speler zegt toch al genoeg ? je wilt toch niet een draaitafel waar je een cdtje in doet ?
maar dat is mijn mening
alle genoemde spelers zijn leuke dingen, je kan de tijd die je hier verdoet met het lezen beter besteden aan het testen van de speleren omdat dat zoals de meeste gear een hele persoonlijke koop is
Niet waardevast? Als je eenmaal met die speler hebt gewerkt wil je helemaal geen CDJ of Denon meer. De CDX is gewoon een ontiegelijk leuke pielbak en niet alleen qua features maar ook qua formaat want de CDJ en Denon kunnen wel een platter hebben maar das natuurlijk niet te vergelijken met een draaitafel, de SLDZ heeft een motor als een mietje en heeft ook geen full size platter terwijl de CDX...... jah ja de CDX heeft een full size platter, voelt exact aan als een draaitafel en heeft een aantal features die je op geen enkele andere cd speler terug vind zoals het beatkeeper systeem en de daaraan gekoppelde effecten, midi clock uitgang e.d.
De CDX is wel de lelijkste van het stel en mischien niet het mooiste afgewerkt maar het is absoluut de lekkerste cd speler om naast je draaitafels te hebben.
En een CD speler moet je nooit laten vallen, je wil namelijk niet weten hoe mijn CDJ er uit zag toen ie een glijer maakte over de straatstenen.... gebarsten kap en een jog die een behoorlijke opdonder heeft gehad. (hij speelt nog wel cd's overigens :p )
Lekkere beargumentering..... dat uit je handen laten vallen.
1 advies, spullen van 1000€ kun je beter gewoon vast houden 
En als je geen cd speler wil die op een draaitafel lijkt waarom zou je dan in vredesnaam een Denon cd speler als forum plaatje nemen want das namelijk een slechte imitatie draaitafel

(overigens verder een prima cd speler maar ik vind dat als je een draaitafel cd speler bouwt met draaiende platter er ook een echte full size platter op moet en anders maar niet

).
Wat betreft de SLDZ, ga er een uurtje op draaien en je weet genoeg. Nu zijn alle problemen te verhelpen met software update's.... en een aantal zijn ook al opgelost en een aantal ook niet en weet je wat het nare is.. je kan zelf niet upgraden maar Technics zal het ook niet voor je doen. Dat noemen we nou echte service, een klant een "mank" product verkopen en die vervolgens laten barsten.
Mijn keuze zou zijn.
Thuis, lekker pielen, en een echte draaitafel look a like -> Numark CDX.
Eigen gebruik + mee nemen onderweg en lekker pielen -> Denon DN-S speler
Verhuur -> CDJ1000
Numark alleen voor thuis omdat het ding lomp groot en zwaar is, Denon niet in de verhuur omdat ie al snel te ingewikkeld is met al die knopjes voor sommige mensen en de CDJ1000 in de verhuur omdat het de tanks onder de cd spelers zijn. En de SLDZ..... tsja ik weet het niet.... mischien dat ie leuk aan de muur staat