Hallo!
?
Ik ben van plan een nieuwe set te kopen, die het liefst aan de volgende voorwaarden voldoen:
?
Gebruik:
- Thuis DJen (vanaf laptop en technics mk2 1200, via Xone22 mixer) voor eigen hobby. Gewoon lekker platen mixen dus en af en toe een setje in elkaar zetten.?
- Kleine huisfeestjes (denk aan een kamer van 30-40 m2)
- Mijn platen collectie luisteren of gewoon iets afspelen vanaf laptop. Dus een Jazz album, maar ook blues rock e.d. Gewoon zacht luister en relax volume dus als je op de bank zit met een biertje.?
?
Mijn oude setje waren 2 KRK rokit 6jes. Deze waren prima voor nearfield gedoe om zelf te oefenen met mixen enz. MAar ik vind ze dus voor bovenstaande zaken wat minder geschikt. Het geluid is te (als dat al bestaat

) neutraal, en je mist toch lage tonen. Daarnaast vind ik ze niet optimaal om 'normale' muziek te luisteren. Michael Jackson of een jazz album klinkt toch niet helemaal natuurlijk vind ik.?
?
?
Wat is een goede oplossing volgens jullie? Ik snap dat ik vraag om een cabrio met een laadbak, maar misschien kan iemand een leuke tussenoplossing bedenken! Ik zat dus zelf te denken aan de Syrincs 220 DT's. Scherp neutraal geluid, maar wel wat gekleurder dan KRK's, ook vanwege de subs. Dus wat beter geschikt voor kleine feestjes. Zouden jullie me kunnen adviseren???
?