Studio aanpassingen (speakers + geluidskaart)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bjonson    posted on 02-10-2012 15:20
Hoi mensen,
?
Ik ben mijn booth aan het verranderen en maak ?nu twee apparten meubels waar ik mijn dj gear opkomt te staan en waar mijn producer gear op komt te staan. mijn dj gear is nu voor mijn komplete ?en wil dus nu mijn studio uit gaan bereiden.
?
ik heb al speakers krks rp 5 & 8 maar een van de twee set gaat de deur uit en wil daar yamaha's hs50 of heel mischien de hs80.
Op dit forum heb ik vaak gelezen dat de krks series niet egt in de smaak valt bij pruducers dus vandaar dat ik een set krks weg doet voor yamaha's is dit een verstandiggen keus, en welke raden jullie mijn aan voor in mijn kamer die 3 bij 3 meter is de hs50 of hs80?
?
verder wil ik het geluid nu via een geluidskaart laten lopen en die mag met firewire werken want dat heb ik op mijn imac, maar zelf heb ik geen idee welke geluidskaart ik moet nemen ik heb een buget van 200- 250 euro.
?
ik gebruik ableton live en later wil ik ook analoge synts in ableton gebruiken ik weet niet of ik daar ook op moet leten bij het aan schaffen van een geluidskaart want ben al een tijdje op zoek naar een aansluit schemen voor analog synts op een das sofware met de nodig gear die je daar weer voor nodig hebt maar kan het nog niet egt vinden.?
?
dus wie kan me advies geven hoe of wat
?
alvast harstikke bedankt?
Mvg, bjorn
?
?
?

What do you think about Studio aanpassingen (speakers + geluidskaart) ??

Vote :   

This is an old Topic

No new postings for 4.512 days.
 Post CommentThat would be 150.4 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

78 Users online: 13 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 2.408
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.574.561