Ik zit met een probleempje. Omdat mijn vorige boxen al is durfden te kraken heb Ik mij hier een setje nieuwe monitors aangeschaft, nl. de Behringer MS20 (actieve monitoren). Enthousiast zoals ik was sloot ik ze direct aan op mijn mengpaneel. Mooi geluid, maar ik hoorde af en toe een duidelijke kraak, wat ik verontrustend vind. Omdat het het gekraak al is durfde voorkomen bij mijn vorige boxen, ben ik ervan overtuigd dat het probleem niet bij de monitors ligt. Ik denk eerder dat het een probleem is van de bekabeling. Nu als ik via mijn gsm muziek afspeel met dezelfde kabels hoor ik geen gekraak. Dus aan de bekabeling kan het ook moeilijk liggen vermoed ik?
Is het mogelijk dat het gekraak door mijn mixer wordt veroorzaakt? Mijn mixer is de al ondertussen 4 jaar oude Akiyama MC-E2. Hoe moet ik dit dan oplossen? Of is de mixer voor de vuilbak?
Hartelijk dank voor de antwoorden
Sander
What do you think about Monitors kraken ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mixer even van binnen schoonmaken (zo goed mogelijk stofvrij maken). Kan zijn dat hij het dan weer doet anders zal je mengpaneel denk ik inderdaad naar de klote zijn.. Gebeurt wel vaker bij (meestal budget) mixers.. Krakende faders.
kijk eens op die lampjes op je mixer. rood en oranje zit er niet voor niks. gewoon in het groen blijven.?
doe je dat al, dan zal er zoals ArTy zegt stof in de mixer zitten en kijk?wanneer?de speakers kraken. als je een fader beweegt, een knopje draait? als ze alleen dan kraken dan heeft de mixer een opknapbeurt nodig.
Ik zal mijn mixer dan maar is een grondige poetsbeurt geven
This is an old Topic
No new postings for 4.494 days. Post CommentThat would be 149.8 months or a whopping 12.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.