Poster: DJADMIN
Ik zou eerst je dj naam weggooien...wat een verschrikking, sorry dat ik het zeg?
Ik zou eerst je dj naam weggooien...wat een verschrikking, sorry dat ik het zeg?
Poster: Maracas
Laat hem lekker in zn waarde met zn dj naam, ik vind jouwn djnaam ook geen porum, maar ik laat je toch ook in je waarde?
Welkom trouwens!
[kuch]
zuurpruim
[kuch]
Heeft niks met in zijn waarde laten te maken, hij vraagt om ''tips'', en die heb ik gegeven. Als jij tegen mij mag zeggen dat mijn (jouw in dit geval, geen jouwn) dj naam geen ''porum'' is, mag ik dat toch ook tegen hem zeggen ? Ik kan wel overal omheen draaien, maar als dat mijn mening is, mag ik die delen, daarvoor is het een forum tenslotte.
Poster: Maracas
Dat met die zuurpruim +1, ik dacht hetzelfde over jouwn bericht
Wat jij doet is bijna haten, dat noem ik geen tips geven
[kuch]
zuurpruim
[kuch]
Heeft niks met in zijn waarde laten te maken, hij vraagt om ''tips'', en die heb ik gegeven. Als jij tegen mij mag zeggen dat mijn (jouw in dit geval, geen jouwn) dj naam geen ''porum'' is, mag ik dat toch ook tegen hem zeggen ? Ik kan wel overal omheen draaien, maar als dat mijn mening is, mag ik die delen, daarvoor is het een forum tenslotte.
lablabla, komt hier de moraalridder even aan, die hier al jaren zit. Als je een probleem met me hebt, stuur je me maar een PM...maar dan ga je het hier niet liggen vervuilen. Dit topic is voor de topicstarter, waar ik op reageer. Als je op mij wil reageren, doe dat dan via de PM, klaar.
En dat +1 verhaal, het is hier nog altijd niet geenstijl...
Poster: hansdegids
hoe zit ik een mix van mij op dit topic
Poster: hansdegids
okee das goed maar ik had gisteren me broer aan de skype en die zei dat er ook illegale muziek inzat dus gelijk weer verwijderd,