compleet nieuw set (beginnende DJ)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hansdegids    posted on 27-09-2012 21:47
Hallo allemaal ik ben al lang beginnend dj, en ik wil voor feestjes gaan draaien voor vrienden en kennisen, tot zo'n 50 man daarna misschien nog wel meer, wat raden jullie mij aan aanteschaffen
DJ The Guide

What do you think about compleet nieuw set (beginnende DJ) ??

Vote :   

FASA    posted on 27-09-2012 22:45
Iets meer info zou handig zijn.
?
Waarmee ga je draaien? Cd, Controller, Vinyl, Timecode, combinatie?
Wat zijn je bedoelingen, wat is je budget?
?
Op zo'n vraag kan niemand hier goed antwoorden. Geef wat info en je zult geholpen worden.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
venzi    posted on 27-09-2012 22:48
1 member likes this  Koop 2?Philips CD960's en je bent echt ''de'' dj! super spelers, supper anti shock enzo!

nee even zonder te geinen, verdiep je even in wat je wilt! tegenwoordig is alles mogenlijk.

MelBeats    posted on 29-09-2012 19:56
Heb je een budget?
dj-zero    posted on 30-09-2012 11:10
Ik denk dat in jouw geval de aanschaf van een klein mengpaneeltje en een speakerstet(actief of passief+versterker) de belangrijkste eerste stap is.?
Koop alleen niet meteen het aller goedkooptste, daar heb je namelijk vaak niet lang plezier van. Je hoeft ook niet meteen 1000'en euros te investeren, zeker niet voor feestjes tot 50 man.
?
Ik zelf heb een hele tijd gewerkt met dap mc8, deze was eigenlijk net te klein, maar je kunt kijken voor een mc10/mc12.
En anders denk ik dat er hier genoeg djr'ers zijn die veel verstand hebben van speakersWinking my eye
rebounce    posted on 03-10-2012 17:06
De instapsetjes van Pioneer zijn prima en geven een kwaliteit op lange termijn, kijk eerst hoe lang je wil draaien en je budget even goed bekijken.
hansdegids    posted on 25-10-2012 11:27
ik heb nu de nanopad 2 er ook bij, ben lekker aan het oefenen daarmee, zelf leads in en leads out maken, beats cre?ren, drums maken, samples maken, en noem maar op gaat uitstekend, in virtuad dj toetsen op mijn nanopad 2 toewijzen aan samples, cue's enzovoort gaat erg lekker, binnenkort komen ook de nanokey en nanocontrol erbij, en daarna wil ik echt gaan djen, ik dacht zelf aan de pioneer dj ergo, of Native Instruments Traktor Kontrol S2 DJ MIDI controller of Native Instruments Traktor Kontrol S4DJ MIDI controller, of de hercules dj control air, boxen weet ik headfone wil ik graag jullie advies, microfoon ook graag niet zo'n hoog budget.

DJ The Guide
hansdegids    posted on 29-10-2012 23:03
is die pioneer dj wego of ergo goed voor mijn doeleinde
DJ The Guide
Gerdo    posted on 30-10-2012 10:31
Op internet is alles te vinden, dit had je ook wel kunnen vinden: http://www.youtube.com/watch?v=87vbBoZdMgg?

En trouwens heb je nog geen headphone? Snel kopen dan!

This is an old Topic

No new postings for 4.458 days.
 Post CommentThat would be 148.6 months
or a whopping 12.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

214 Users online: 14 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 36.852
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.531.483