Afgelopen zaterdag zag ik op de mixer dat er aan bij de left and right uitgang verschil zat in uitvoer. Vervolgens probeerde ik een cd te draaien terwijl ik de audio 10 er nog tussen had zitten. Ook toen gaf hij aan dat er duidelijk verschil was van 3 streepjes. Vervolgens een ander kabeltje gepakt en ook het zelfde probleem. Ook heb ik een ander kanaal geprobeerd, diet hielp uiteraard ook niet.
Is dit nu een teken dat de geluidskaart kapot is ? Hij is net 1,5 maand oud!
Graag hoor ik van jullie..
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
What do you think about Audio 10 geluidskaart K.O. ? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
op je mixer kun je het geluid naar links of rechts pannen, dus meer naar de linker of rechter box. dat bedoelt mrqreeny. Zit meestal boven ieder kanaal en op je master.
Traktor heeft zelf ook een L-R pan functie. ?Het kan misschien zijn dat je die bij toeval eens hebt aangeraakt. Expandeer de view eens zodat je de full mixer ziet en check dat eens na.
Het kan altijd zijn dat er idd een defect is in de geluidskaart, dan heb je daar zeker garantie op!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.406 days. Post CommentThat would be 146.9 months or a whopping 12.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...