Poster: DjillusionK'snap eigenlijk niet wat je als beginner met een cdj 800 zou moeten. T?s natuurlijk heel leuk om een beetje te scratchen, maar je moet sowieso eerst een basis aanleggen met het mixen.Die urban DJ's die ik ken beatmixen zo goed als helemaal niet. Ze cutten, hakken of scratchen meer de next track in. Als ze beatmixen gaat het vaak fout en doen ze een backspin of beginnen ze opzwepend te praten met het publiek.Als je met cd's verder wilt op basis van de adviezen hier, die ik allemaal goed vindt, moet je dus wel minimaal een Pioneer CDJ-800, of Denon cd turntable, of Numark Axis-8/9 of Stanton C.304. Deze hebben allemaal een jog dial of platter die werkt als vinyl. Niet alle jog dials werken nl. als met vinyl.
Die urban DJ's die ik ken beatmixen zo goed als helemaal niet. Ze cutten, hakken of scratchen meer de next track in. Als ze beatmixen gaat het vaak fout en doen ze een backspin of beginnen ze opzwepend te praten met het publiek.
Das jammer, dan heb je nog nooit een goeie urban dj aan het werk gehoord. In tegenstelling tot wat velen denken is er op ubran goed te mixen.K'snap eigenlijk niet wat je als beginner met een cdj 800 zou moeten. T?s natuurlijk heel leuk om een beetje te scratchen, maar je moet sowieso eerst een basis aanleggen met het mixen. Qua cd spelers zou ik voor je aanraden de Cdj 100.
Mwa, ik denk dat je als beginner alleen maar voordelen uit de speler haalt, juist omdat je net begint. In cue'en en inmixen gaat zoveel lekkerder in vinyl mode.(tenminste dat is mijn mening)
Poster: Jorrit
Das jammer, dan heb je nog nooit een goeie urban dj aan het werk gehoord. In tegenstelling tot wat velen denken is er op ubran goed te mixen.Ik heb o.a. DJ Chuckie meegemaakt, nr. 1 Urban DJ, man. Misschien had die toevallig z'n beatmatch dag niet? Maar vond zijn snelheid en behendigheid wel spectaculair.Ik ben het wel met je eens dat er op Urban goed te mixen valt.BIG-D mag zelf bepalen hoeveel hij wil uitgeven en offie wil sctratchen, of dat mixen alleen voorlopig goed genoeg is.
Ik heb o.a. DJ Chuckie meegemaakt, nr. 1 Urban DJ, man. Misschien had die toevallig z'n beatmatch dag niet?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.