Midi Keyboard aanbod
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jesse    posted on 17-09-2012 17:49
Hey DJR's

Ik was even aan het kijken voor een mooi keyboard op het welbekende roze logo winkeltje, en zag dat er met mijn budget van max 200,- toch een groot aanbod aan boards is.

Nu wil ik een 49 keys (of meer, iig geen 25 keys).

Dat zijn er een stuk of 30 op Bax-Shop. Daarom wil ik aan jullie vragen, of er nog dingen zijn waar ik op moet letten. Ik wil een minimaal 49 -toets keyboard met zoveel mogelijk handige toewijsbare faders en draaiknoppen. Dus geen keyboard met alleen pitch wiel, maar het liefst nog een aantal extra knoppen.

zoals de?http://www.bax-shop.nl/midi-keyboards/m-audio-oxygen-49-3e-gen-usb-midi-controller/product-details.html#reviews?M-audio Oxygen 49 3gen. Dat lijk mij een heel mooi keyboard, met een aantal toewijsbare knoppen/faders.

Kunnen jullie mij vertellen of er speciale dingen zijn waar ik op moet letten, of hebben jullie ervaring met een keyboard of het bovenstaande keyboard die jullie mij kunnen aan of afraden? Of zijn er nog andere hardware spullen waarvan jullie zeggen van 'dat is handiger om te nemen' .

Ik gebruik FL, ong half jaar nu. Keyboard gebruik ik om melodieeen op te spelen/in te spelen en te bedenken, en de knoppen om dingen aan te passen enzo.

Thanks in advance!

Greetz,

Jesse

What do you think about Midi Keyboard aanbod ??

Vote :   

This is an old Topic

No new postings for 4.383 days.
 Post CommentThat would be 146.1 months
or a whopping 12 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

88 Users online: 6 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 10.069
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.927.981