Hallo mensen ik ben van plan om de cdj 850k te kopen en ze dan voornamelijk met traktor te gebruiken. Alleen dan is mijn vraag werken deze spelers ook perfect met de laatste versie me traktor?
?
?
Edit: heb ze in middels in huis aan ze beide werkend te krijgen in traktor wil nog niet egt lukken iemand goed advies heb al in de boekjes gekeken daar word ik niet heel veel wijzer van.
User edit by Bjonson on 15-09-2012 @ 10:47:13 (100%)
What do you think about Vragen over cdj 850k ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Oke bedankt ik heb ze morge in huis dus we gaan het zien ^^?
?
ik heb dan nog een vraag als ik beide cd spelers aan me macbook hang ken ik dan van af me macbook nummers naar beide speler kunnen zenden of moet dit egt met twee apparten usb gedaan worden??
hem nu me midi mappings gedownload en in traktor gezet nu werkt alleen maar een cdj ... en heb wel die ander al een paar keer der bij aan de praat gekregen alleen dan is die het zelfde deck als die ander. iemand die heer een truck voor weet?
Nou ben weer iets verder. heb eerst de cd spelers op pc gezet daarna traktor opgestrat de midi mapping die je op pioneer kan downloaden geimporteert naar de controller manager en nu werken bij de spelers op deck A. Hoe ga ik dit nu goed krijgen?, de ene speler op deck A en de ander op deck B?
je sluit je cdj's aan, zet ze op PC mode, opent het programma 'audio/MIDI-configuratie' (even in de zoekbalk intypen als je het niet vind). dan maak je een samengesteld apparaat aan, en vinkt de 2 cdj's aan. dan start je traktor op en gaat naar voorkeuren, dan zet je mixing mode op external, dan kies je de kanalen voor elke cdj (dus voor cdj 1 kanaal 0+1 en voor cdj 2 kanaal 2+3.
thankd rik, ? het is alleen nog niet klaar is kees, deck a ze geluid word nu uit gestuurd op speler a en deck b word nu uit gestuurd op speler b maar nu werkt het midi gebeuren nog niet goed want bijde speler werken kwa midi wel gewoon op het zelfde deck
EDIT: het is al gelukt moest een van de cdjs op een ander midi kanaal zetten =)
User edit by Bjonson on 16-09-2012 @ 12:35:40 (33%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community