Mijn naam is Martijn Udo. Ik ben 18 jaar oud en al een tijdje bezig met het produceren en draaien van muziek.? Daarom heb ik aan het begin van 2012 mijn nieuwe pioneer set aangeschaft ( 2x cdj1000mk3 en 1x djm700 ).?
Ik draai zelf vooral house en commercieel maar sta open voor alle muziekstijlen en stromingen.
Als je meer over mij wilt weten kun je me volgen op twitter ( twitter.com/martijnudo )
What do you think about introductie ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
thanks! even een vraagje. Ik heb afgelopen week een '' video mixtape '' opgenomen.?http://www.youtube.com/watch?v=KP1S1p5iALM? ?is het toegestaan om deze hier ergens op dit forum te plaatsen? en zoja waar?
Thanks! Al een jaar of 3/4 geleden had ik mn eerste mixer gekocht. Maar dat was zo'n budget USB mixer dus was er minder serieus mee bezig. Maar eigenlijk sinds dat ik mijn pioneer set heb aangeschaft ( begin maart 2012 ) ben ik er serieus mee bezig.
Hey, welkom op DJResource. Als je een keer iets niet begrijpt kan je het hier gerust vragen, iemand hier zal vast weten hoe jou probleem op te lossen is!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.527 days. Post CommentThat would be 150.9 months or a whopping 12.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...