MRowan
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MRowan    posted on 30-08-2012 20:05
Hey,

Ik ben Mark, 14 jaar en hou van sport en Muziek.

Ben aan het sparen voor mijn eerste DJ setje en hoop dat als ik vragen heb ik bij dit vorum terecht kan Winking my eye

Mark

What do you think about MRowan ??

Vote :   

Drumworks    posted on 30-08-2012 20:23
Welkom hier Mark! kun je niet iets meer over jezelf vertellen? bijvoorbeeld of je al een setje in gedachten hebt en hoelang je al draait ofzo Happy, laughing
The beats are still banging :)
D-Jesse    posted on 30-08-2012 20:29
Welkom Happy, laughing het is inderdaad leuk als je ietsje meer verteld over jezelf Happy, laughing

En je kan altijd met vragen bij dit forum terecht!
MRowan    posted on 30-08-2012 20:31
Ik heb alleen nog gedraait op mijn Ipod Winking my eye
En ik heb al een setje in gedachten.?

Zie mijn topic: Juiste Spullen% ?en daar staat een setje van iemand die ik wel wil halen!

Verder hou ik van Trance/Elektro en verder heb ik eigenlijks niks te vertellen Happy, laughing
Drumworks    posted on 30-08-2012 20:34
Erg mooie en leuke set! Denon staat voor kwaliteit en reloop is ook zeer degelijk! ik denk dat dit een uitstekende set is Winking my eye
MRowan    posted on 30-08-2012 20:45
Ik wil hem ook graag kopen. Maar mijn ouders willen niet zover rijden. ben druk aan het overhalen.

Heb nog even een vraag. Als ik die koop. Heb ik dus cd's nodig. Maar moet je gewoon zelf CD's kopen en dan telkens 1 nummer erop zetten met een printer, of moet je een cd kopen met 20 andere nummers?

D-Jesse    posted on 30-08-2012 21:04
Poster: MRowan
Ik wil hem ook graag kopen. Maar mijn ouders willen niet zover rijden. ben druk aan het overhalen.

Heb nog even een vraag. Als ik die koop. Heb ik dus cd's nodig. Maar moet je gewoon zelf CD's kopen en dan telkens 1 nummer erop zetten met een printer, of moet je een cd kopen met 20 andere nummers?

Printer? Wat bedoel je met een printer? Je kan gewoon bij de MediaMarkt of een andere winkel zoals BCC een doosje met 10 lege cd-r's halen (10 is een voorbeeld, je hebt packs van 5, 10, 20, etc), en die kan je dan in je PC/laptop stoppen, en er gewoon nummers op branden (mits het wel op de cd past qua geheugen). It's that easy!
MRowan    posted on 30-08-2012 21:16
Oke!
?
Dat klinkt al een stuk simpeler :p
D-Jesse    posted on 30-08-2012 21:26
Oke!
?
Dat klinkt al een stuk simpeler :p

Wat nog handiger is, is CD-RW. Dat zijn Rewriteable CD's. k weet niet of je vaak van set veranderd, maar als je vaak een cd met nummers hebt waarvan je weet dat je die na een paar maanden neit meer gebruikt, omdat je dan nieuwe nummers hebt, kan je hem leeg maken en opnieuw beschrijven met nummers, en hoef je niet een nieuwe CD ervoor te gebruiken.

CD-RW zijn ietsje duurder(scheelt niet veel, online heb je en 10-pack voor 6,-), en kan je volges my niet bij mediamarkt ofzo vinden (wel online dat sws) maar ik denk dat als je vaak nummers hebt die je een paar maanden later niet meer gebruikt, CD-RW goedkoper uitkomt dan steeds nieuwe CD-R's kopen en eenmalig branden!
Gerdo    posted on 30-08-2012 21:47
Je kunt ook cd-spelers kopen waar je een USB stick in kunt stoppen en vanaf daar mp3's afspelen. Of je kunt digitaal gaan draaien dan moet je een programma kopen en je kunt er dan een controler bij kopen. Als je search gebruikt hier op het forum kun je veel topics vinden over digitaal draaien. Ik denk dat digitaal draaien het goedkoopst is voor je.
MRowan    posted on 30-08-2012 22:34
Dat is waar maar als ik die set kan krijgen doe ik dat liever en investeer ik wat in cd's. Met die set kan ik ook digitaal draaien volgends mij

D-Jesse    posted on 30-08-2012 22:35
Welke set is dat precies?
MRowan    posted on 31-08-2012 06:57
Zie mijn topic: juiste spullen%
2 denoms en een reloop
Drumworks    posted on 31-08-2012 07:22
in de dns 1000's kunnen geen usb sticks geplaats worden
Baart    posted on 31-08-2012 09:19
En ook niet digitaal, tenzij je met tijdcode gaat.
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Winston    posted on 31-08-2012 13:40
Welkom MRowan
Tic Toc
DanielDale    posted on 01-09-2012 19:07
Welkom!
Drop Beats, Not Bombs
MRowan    posted on 01-09-2012 19:12
Bedankt!?
Kan iemand mij helpen?

Ik ben opzoek naar een USB controller waarmee je kan beginnen met enkel een USB met muiek erop.
budget is 350 euro en ik wil er later een laptop op aansluiten?

Iemand een idee?
DanielDale    posted on 01-09-2012 20:14
MRowan    posted on 01-09-2012 21:09
Die lijkt mooi maar daar heb je dam 2 van nodig + een mixer

Ik bedoel zo'n midi confptroller zoals de Reloop Jockey 2 ofzo maar dan waar je USB mee kan spelen
RamuroDiaz    posted on 01-09-2012 21:21
Bij een midicontroller is USB niet nodig (Lijkt me?) aangezien je deze aansluit op een laptop of pc, daar kun je dus gewoon al je muziek op kwijt.
MRowan    posted on 01-09-2012 22:28
Ik heb alleen een faal laptop :p

mijn laatste vraag:?
Kan je de Gemini CNTRL 7 met ALLEEN een usb besturen?

DanielDale    posted on 01-09-2012 23:39
Ik heb alleen een faal laptop :p

mijn laatste vraag:?
Kan je de Gemini CNTRL 7 met ALLEEN een usb besturen?

Nee dit is een midi controller die je moet aansluiten op je laptop/pc. Je krijgt er dan software bij, waarschrijnlijk Traktor of Virtual DJ. Wil je een controller waar je je usb in kan doen? Dan raad ik deze aan;

http://www.bax-shop.nl/combi-spelers-+-sets/numark-mixdeck-express-multimedia-dj-station/product-details.html
Drop Beats, Not Bombs
MRowan    posted on 02-09-2012 09:14
Die is erg mooi maar is te duur :s

Zijn daar geen giedkooere versie's van?

This is an old Topic

No new postings for 4.586 days.
 Post CommentThat would be 152.9 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

137 Users online: 5 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 2.434
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.365.352