Wat is jullie mening? Ik draai voornamelijk House en Electro.
IronJon
PS: Het gaat dus over een nieuwe hoofdtelefoon
User edit by IronJon on 25-08-2012 @ 18:46:40 (48%)
What do you think about A&H Xone XD2-53 vs. Technics RP-DH1200 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
in de klasse 110-150 euro heb je zo ontiegelijk veel hoofdtelefoons, vanwaar deze 2? heb je zelf ook geluisterd? anders kunnen we hier lullen wat we willen maar over het geluid kun je niet echt iets zeggen want dat is voor iedereen persoonlijk, net als comfort en hoe lang ie meegaat.?
Over het algemeen: Xone 53 hoor je minder klachten van kapotte scharnieren over, de 2-53 is toch verstevigd, dus zal kwalitatief wel goed in mekaar zitten.? Technics RP-DH is loeizwaar (voor een koptelefoon) en de scharnieren willen nog wel eens breken (niet te verwarren met de RP-DJ1200, die is niet kapot te krijgen)
Op een zeer gekende webwinkel zijn ze qua prijs hetzelfde, dus ik weet niet of we hier over dezelfde hoofdtelefoon praten?
En waarom ik deze twee?kies, is omdat ik?van alletwee goede reviews heb gelezen/gehoord en omdat ik weet dat?samen met?house alletwee erg goed klinken + ze waren even duur waar ik ze zag...
De RP-DJ1210?heb ik ook gezien, en is leuk omdat je de speakers 270? kan draaien. Deze heb ik wel getest, maar ze zijn ook ?20 goedkoper en dit zal ook wel ergens aan liggen denk ik (kwaliteit/duurzaamheid?).
die RP-DJ zijn goedkoper omdat ze: al meer als 22 jaar op de markt zijn, er miljoenen van verkocht zijn en ze vrij simpel in elkaar zitten. maar geloof me, die RP-DJ is de stevigste koptelefoon op de markt samen met de HD-25 en MRD-7506. zonder twijfel.
Tussen de 2 uit de titel zou ik voor de Xone gaan in ieder geval
Ik heb toen ik mijn koptelefoon kocht (een technics RP-DH1200) ook gekeken naar de Xone. Zowel de Xone en de Technics zijn goede koptelefoons, echter zat de technics mij beter, daarom heb ik voor de technics gekozen. Mijn advies: ga ze allebei testen en ga op je goevoel af, een koptelefoon is heel erg persoonlijk!
Testen inderdaad. Ik heb 1 en ander getest en ben voor de xone geGaan. Vind hemgeweldig. Heb er echter geen technics naast gehad.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
This is an old Topic
No new postings for 4.049 days. Post CommentThat would be 135 months or a whopping 11.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.