Zoals de titel al doet vermoeden denk ik dat er ergens een fout zit in de DN?
x1600.
Omdat alles niet even eenvoudig is om uit te leggen heb ik het even op
video vastgelegd:
Fragment 1:
Het probleem is dus wanneer ik eerst gebruik zou maken van het loop effect en hierna een echo wil gaan gebruiken er geen echo komt maar een uit ritme gekomen restant van de loop zelfs wanneer de effect unit nog niet geactiveerd is.?
Fragment 2:
Hier gebeurt het dan weer enkel wanneer de effect unit wel geactiveerd is.
Verder is het niet zo dat hij dit bij een specifieke loop of echo waarde doet maar als ik de waarde verander alvorens het effect te gebruiken het meestal wel opgelost is.?
Soms durft hij het zelfs niet doen (heel soms), het is allemaal moeilijker uit te leggen dan het is, maar ik hoop dat het filmpje alles duidelijk maakt.
Misschien ook nog vermelden dat de nieuwste firmware al meermaals ge?nstalleerd werd?
'>?
Als laatste toon ik nog de parameters knop, deze komt steeds losser en losser, ik ben zeer tevreden over de mixer maar begin me wel vragen te stellen over zijn kwaliteit als professionele mixer in het rijtje van de djm 800/900 en dergelijke. Zeker als je weet dat ik ook al terug een fader heb moeten vastdraaien gewoon omdat 1 van zijn schroefjes los getrild was, en het is niet dat ik hier iedere avond als een wild beest gekke dingen zit uit te halen?
'>?
Heb hiervoor al meermaals gemaild naar Denon maar kreeg altijd dwaze mails terug, alles leek voor hun normaal te werken
Nog mensen die dit hebben ondervonden op hun DN-X1600 of dit even hebben geprobeerd?