[TK] Vestax PMC-CX
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Estacy    posted on 18-08-2012 15:56
Titel
Vestax PMC-CX
Staat
goede staat, paar krasjes, doet niks af van de werking
Prijs
~700 (650 voor DJR leden)
Transport
Ophalen heeft voorkeur, verzenden kan, doos is aanwezig
Beschrijving
?Mag weg omdat ik hem te weinig gebruik, wat zonde is voor zo'n bakbeest. Deze mixer is er om gebruikt te worden, en dat doe ik te weinig. Ik heb liever dat iemand anders plezier van deze mixer kan hebben.

Beest van een mixer, 3 kanaals, maar met 4 input kanalen en matrix toewijzing. Je kunt elke input dus op elk kanaal zetten. Of 1 input op alle kanalen. Kan allemaal. Werkt super handig.?

Elk kanaal heeft een 3 bands isolator EQ met gigantische (handgefreesde!) aluminium knoppen. Onder de EQ zit een filter, vergelijkbaar met de colour FX filter op DJM's qua werking, maar klinkt veel fijner. Ook hier dikke knoppen.superfijne, lange faders eronder. Rustig mixen of het gooi en smijtwerk, maakt niet uit. Elk kanaal is toewijzbaar aan de crossfader. De crossfader is geschikt voor rustig mixen of basic scratchen door de curve control (het is geen scratchmixer, maar een beetje kan wel)?

Ook zit er een 3 bands master Isolator op. Erg leuk om mee te spelen. Kan uitgezet worden.?

Dit is een club mixer door en door en dat zie je aan alles. 2 master uitgangen met zowel XLR als Jack, booth uitgang met XLR en Jack. De koptelefoon uitgang gaat loeihard en heeft een 2 bands EQ, super handig om bijv. die hi-hats iets beter te horen.?

Er zit een 3 bands EQ op de Booth, dus nooit meer problemen met monitors die niet fijn klinken, je kunt ze gewoon bijstellen. Ook zit er op de booth een mute knop, dus je hoeft het volume niet omlaag te zetten, gewoon even op mute drukken en je kunt die persoon naast je verstaan.?

Gearbase item

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 18-08-2012 @ 15:57:33 (1%)

What do you think about [TK] Vestax PMC-CX ??

Vote :   

Estacy    posted on 18-08-2012 16:26
hoezo staat dit bij mij niet op mn frontpage?

Edit: laat maar
User edit by Estacy on 18-08-2012 @ 20:02:23 (38%)
PhonoGraaf    posted on 18-08-2012 18:08
Je hebt m pas net? Whats the happ?
Estacy    posted on 18-08-2012 20:02
nu in de vakantie, tijd zat, en ik gebruik m voor DJ'en nog geen half uur per 2 weken. School begint volgende week, flink druk dus dan zal ie helemaal niet gebruikt worden waar die voor gemaakt is. Bovendien heb ik mn Freevox gerestaureerd en die werkt weer perfect. Als ik toch alleen muziek luister is die freevox ook perfect, en af en toe een beetje DJ'en gaat ook prima. Geluidskwaliteit tussen die 2 is allebei top-notch, daar gaat het niet om.?

Dan heb ik liever dat een liefhebber die vestax gebruikt en ik kan het geld wel gebruiken voor dingen die ik w?l gebruik.

Ik moet zeggen dat de Vestax ook wel een beetje een impuls aankoop was, ik heb zo'n duur apparaat ook helemaal niet nodig
Aziaat    posted on 18-08-2012 23:12
Moet zeggen dat ik super ge?nteresseerd ben in die Vestax.
Heb alleen niet direct het geld x) heel jammer...
Estacy    posted on 29-08-2012 20:29
verkocht mag slotje op
Lead    posted on 29-08-2012 22:50
Poster: Estacy
verkocht mag slotje op

En zo geschiede

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

95 Users online: 49 Guests (46 Unknown)
Pages generated today : 31.502
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.108.498