Hey Allemaal,
Ik ben een redelijk jonge beginnende DJ. Ik wil het liefst gewoon op CD's draaien en ben al vol op aan het sparen voor de goede dingen.
Ik heb 2 vragen:
Ik vroeg me nu af wat ik het beste moet kopen als ik Digitaal wil draaien. Dus met Laptop. Welk programma ik moet nemen, wat ik er nog meer bij kan kopen enzovoort. Ik wil het het lieft zo goedkoop mogelijk houden.
Mijn favoriete muziek ik Trance en wil dat dan ook gaan draaien. Ik zie overal staan dat de juiste nummers kiezen heel belangerijk is. Maar hoe kom je aan die nummers en hou weet je dat dat de goede zijn? Heeft iemand daar nog tips voor?
Groetjes Mark
Poster: MRowan
En ik download alles wat ik wel leuk vindt.
En ik download alles wat ik wel leuk vindt.
Speakers enzovoor heb ik al. Zou je mij een link willen geven naar een mixer die jij goed vindt en die niet te duur is?
Ik heb wat verder gelezen en veel mensen zijn blij met 'Traktor'. Deze ga ik als ik thuis ben ook aanschaven. Wat is het beste dat je daarbij kan kopen qua tafels, controllers enzo?
Poster: FASA
VDJ pro gaat idd wel, best oke. Maar echt niet te vergelijken met Traktor of Serato als je het mij vraagt. Klachten heb ik er niet over maar het is gewoon niet echt te vergelijken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.