Numark Axis 4
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Antoine88    posted on 08-02-2006 23:49
Goede avond =D

Ik ben een beginnende DJ en heb al een tijdje 2 draaitafels. Waar ik nog niets aan heb, te weinig platen. Wou te graag draaien denk ik en heb eigenlijks gewoon de eerste de beste gekocht.  JB-Systems HQ 20D. Naja, kan dus nog niet beginnen met draaien.
Tijdje terug een Numark DMX06 gekocht, en die is echt nice..
Had eers JB-Systems 16pro ofzo.. belachelijk ding.

Maar nu, ik ben van plan 2x Numark Axis 04 te halen. Heeft iemand ervaring met die dingen, zijn ze wel goed om mee te beginnen. En dan niet alleen voor thuis op je kamer. Of raad iemand me een anders model aan.?

What do you think about Numark Axis 4 ??

Vote :   

Winston    posted on 09-02-2006 21:20
ff testen in de winkel? Dit model is niet de meest populaire. Maar ik denk dat het wel zal lukken. Persoonlijk hou ik niet zoveel van de cue methode van de Numark cd players en ook niet van de draaiknopmethode van track selectie. Maar dat zal wel wennen natuurlijk.
Tic Toc
User edit by Winston on 10-02-2006 @ 12:50:59 (100%)
_Ivan_    posted on 09-02-2006 21:22
hmm... geen ervarng... wat winston al zijn misschien in winkel testen.. kweet niej of je er dicht eentje in de buurt hebt
Feel&.Celebrate.Life!
Antoine88    posted on 09-02-2006 22:19
hmm oke..           maar wat bedoel je met de cue methode van numark.? verschilt dat per merk.??
DJ_Inspiration    posted on 09-02-2006 22:23
De Numark Axis-4 zijn zeker goede spelers!

Ikzelf heb de Axis-2 gehad (het oudere model zonder extra loop e.d.).
Die heb ik jaren met plezier gebruikt.

De cue daar wen je zeker snel aan, gewoon het liedje op pauze drukken en dan met je jogwheel zoeken tot het gewenste cuepunt en dan druk je opnieuw op play. Wanneer je dan op cue drukt springt hij terug naar het ingestelde punt zodat je vanaf daar kan starten wanneer je terug op play drukt.

Dat ligt bij sommige spelers anders. Met pioneer is het zoeken en dan op cue drukken. Met de nieuwe DN-S3500 is het zelfs mogelijk om beide manieren te gebruiken Happy, laughing

Veel succes met je aankoop! Winking my eye
Winston    posted on 10-02-2006 12:56
Poster: Antoine88
 wat bedoel je met de cue methode van numark.? verschilt dat per merk.??

Inderdaad verschilt het per merk. En soms ook binnen bepaalde modellen van een merk.

Maar er zijn maar 3 of 4 manieren dus makkelijk uit te vogelen waarmee je te doen hebt.

Overigens wel stom dat er geen standaard is. Bij draaitafels heb je dat soort flauwekul niet.

Tic Toc
Antoine88    posted on 10-02-2006 21:30

ha, oke nice..
dus niet echt iets te klagen over dat ding..
for a start..

ThnQ..

This is an old Topic

No new postings for 6.440 days.
 Post CommentThat would be 214.7 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

83 Users online: 5 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 10.569
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.049.302