Ik had een vraag over de HDJ 500. Is het mogenlijk om een extra kabel te kopen voor de Hdj 500? Zo ja, is dat dan dezelfde als die in de HDJ 2000 gaat? en heeft iemand ervaring met de AKG Q460? Is dat een beetje vergelijkbaar geluid als dat de bose in ear geven?
Joost
What do you think about HDJ 500 / AKG Q460 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De HDJ 500 heeft een 2.5mm locking jack, de HDJ 2000 een standaard 3pin mini XLR. Dus nee, een HDj 2000 kabel past niet in de HDJ 500.?
En Bose heeft meerdere earphones, en de AKG, waarom ga je zelf niet even luisteren of ie hetzelfde geluid geeft? als je hetzelfde geluid wilt, dan pak je toch die bose in-ear doppen? Of wil je die AKG voor DJ'en gebruiken?
Ik zou graag willen weten of er dan wel een losse kabel te koop is voor de HDJ 500. Ik dacht dat Bose alleen de Mie 1 en 2 had? Het geval is dat ik nu al bose in ear heb en dat ik daar zeer tevreden over ben,maar de kabel gaat elke keer stuk en ik word er een beetje moe van om elke keer 100 euro neer te leggen voor alleen het kabeltje wat stuk is. Ik had op fora gelezen dat AKG ongeveer overeenkomt met het Bose geluid dus vandaar. Ik wil de koptelefoon niet voor dj'en gebruiken,maar voor muziek luisteren!
haha ja, dat zijn dan oordopjes met microfoon er in -_-. En nee ik heb geen garantie meer... net 6 weken er buiten gebeurd. Mmm ik kon in ieder geval geen kabel vinden!
ah ok?! Dankjewel! Ik heb een email naar Bax-shop gestuurd met de vraag of ze die kabel hadden. Die was er wel alleen moest speciaal besteld worden, en dat zou dan 65.20 kosten -_-
Haha ja inderdaad, Leek mij ook een beetje aan de vele kant. Maar dat zal wel zijn omdat het niet in vast assortiment zit.
This is an old Topic
No new postings for 4.447 days. Post CommentThat would be 148.2 months or a whopping 12.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.