Poster: Bonchanoize?
Koop 1 hdd waar je alle muziek opslaat, en voor je gigs zet je de nummers die je nodig hebt op je usb's.
Poster: Dolivieira
?
Dan zou ik er toch 2 kopen. en liefst 3. Mocht er een crashen dan heb je muziek altijd nog op een andere schijf staan. Heb ik hier thuis ook. Heb het wel eens gehad dat de boel kapot ging. Ben je al je muziek kwijt.
Poster: Bonchanoizeheb naar zitten kijken maar dat kost npg wel wat.
hdd's kun je meestal nog recupereren als ze stukgaan, maar ik heb al mijn muziek ook op mijn harde schijf op mijn laptop staan.
Poster: jurgen1994
maar op zo'n harde schijf of grote usb kan je meteen alle muzieksyle erop zetten zonder te wisselen van usb, dat is vooral wat ik bedoel. Makkelijk en snel geordend! kan ik dan het beste een grote usb kopen die snel is of een harde schijf?
- is afhankelijk hoeveel muziek je nodig hebt natuurlijk, dit is lastig te zeggen anders. het kan voor het overzicht wel lastig zijn als je echt door een hardeschijf moet zoeken met 500 GB.
of zijn er andere opties zoals gezegd was (1hdd)? Maar zijn deze snel genoeg en zoja gemiddelde kosten? Ook zit er in een hdd bewegende delen is dit niet een hinder met draaien dat ze uit kunnen vallen als de boel behoorlijk trilt?
- denk dat een goede 500 GB hardeschijf ong 70 euro kost ofzo, ben wel benieuwd of je problemen krijgt met de bewegende delen in hdd (wellicht kan iemand daar wat meer over vertellen.) denk dat je dan zoiezo beter een solid state Hdd kan kopen. ook vanwege de snelheid, zijn wel weer wat prijziger.
Nou had ik er zelf nog over nagedacht maar nu kan ik toch beter me laptop updaten daar al me muziek opzetten en dan back-up op 1 usb? Is eem stuk goedkoper toch? en hoe kan ik het beste me cdj's 850 dan aansluiten op me laptop want via rekordbox moet je gloof ik een router ertussen hebben
- dit begrijp ik niet helemaal, kan je dit opnieuw formuleren?