Poster: Martullia
unt veel beter voor een merk als reeloop gaan hoef je daar tenminste niet bang voor te zijn. Als de specificatie's leest bij american Audio producten is het altijd te mooi om waar te zijn de prijs gaat?
Over het algemeen maken ze gewoon rotzooi.
Mocht je ze al gekocht hebben wens ik je veel sterkte.
Kunt als je wat meer kwaliteit gaan beter voor een Reeloop rmp1 , 2 of 3 gaan.
Poster: EstacyIk zeg niet dat ze slecht zijn ik zeg alleen zelf slechte ervaringen met dit merk te hebben en ik ken ook best wel wat mensen die dit hebben gehad te veel om toeval te zijn.
Je weet dat de RMP 3 precies hetzelfde is als de Radius 3000? alleen een andere behuizing.
Ik heb zelf ook American Audio gehad, zeer van te spreken geweest toen.?
Het is echt bullshit om te zeggen dat American Audio slecht is, want het is allemaal OEM grei. Reloop, American Audio, Stanton, SynQ, Citronic, Omnitronic. Allemaal intern precies hetzelfde, alleen de behuizing is anders.?
Sterker nog, American Audio is voor zover ik weet de?enige?bij wie je al hun onderdelen, van alles, vrij kunt kopen. Dan heb ik het niet over een potmetertje, faceplate en knopje zoals iedere fabrikant, maar volledige PCBs, schermen, alle delen van de behuizing, alle ribbon kabels.?
En niet alleen van hun cd spelers, maar ook hun mixers, verlichting, etc etc. Dat?is service en dat zie je niet bij Reloop
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.