Ik heb een vraag, ik ben al mijn nummers aan het sortern op met key tags via Mixed Inn Key.
Alleen heb ik al mijn nummers gescanned en heeft MIK aan de helft van mijn mp3's wel de tag in de beschrijving gezet, maar bij de ander helft van?mijn andere nummers heeft hij opeens een kopie in wav format van al mijn nummers gemaakt dus heb alles moeten verwijderen en krijg die gegevens er niet automatisch in.
Elke keer als ik een nummer wil analyzen maakt hij dus een kopie in wav format.
Heel vreemd aangezien hij mijn oudste track(2010 en daarvoor) wel allemaal automatisch een tag heeft gegeven)
Kent iemand dit probleem? Hetzelfde heb ik met BPManalyzer hij analyzed een deel van mijn tracks gewoon niet. heel vreemd
What do you think about Mixed Inn Key probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 4.524 days. Post CommentThat would be 150.8 months or a whopping 12.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.