Professionele beoordeling van tracks (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Limb-Girdle    posted on 18-07-2012 18:11
Peepz!

We staan op het punt om een forum te openen waarbij artiesten hun tracks kunnen insturen om een professionele beoordeling te krijgen. Het werkt als volgt:

Je meldt je aan met jouw Facebook account op ons forum, maakt een onderwerp aan met jouw track. Vervolgens wordt jouw track beoordeeld door mensen die wij hiervoor inhuren (denk aan labels, muziek producers, afmix guru's). Je track zal beoordeeld worden op verschillende aspecten, zodat je precies weet wat je nog moet verbeteren.

Wij willen graag jouw feedback horen over dit idee. Denk hierbij aan suggesties die we kunnen meenemen om het idee nog beter uit te werken. Iedere vorm van feedback is meer dan welkom.

Cheers,

Limb
Where the music meets the deejay!

What do you think about Professionele beoordeling van tracks ??

Vote :   3 members like this  

Limb-Girdle    posted on 24-07-2012 19:39
Poster: Tekhead
Dat zou mooi zijn, maar of dat na een tijdje in de praktijk nog haalbaar gaat zijn, is toch ?nog afwachten, je zit toch niet gans de dag achter je computer te wachten. Ik zou in elk geval het niet vermelden op de site. Vind het een knap initiatief van jullie, veel suc6 ermee Limb.

Gelukkig run ik DJ-Lounge niet in mijn eentje. Er zal altijd wel 1 van de crewleden online zijn, die de accounts kan activeren. Bedankt, ik ben er van overtuigd dat we dit van de grond gaan krijgen! DJR leden zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Poster:?Ashley
cool limb go for it

Thanks Ash! Happy, laughing
User edit by Limb-Girdle on 24-07-2012 @ 19:40:22 (13%)
BennoRevelli    posted on 29-07-2012 00:54
Idee klinkt goed Martijn! ben benieuwd en zodra ik weer wat tijd heb zal ik eens kijken of ik nog wat voor je kan betekenen bij dit project.
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
AdenFarleigh    posted on 29-07-2012 10:43
Tof idee!Embarassed
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Roov    posted on 29-07-2012 21:58
Alweer een goed idee uit de koker van DJ Lounge
Limb-Girdle    posted on 29-07-2012 22:05
Thanks gasten! Jullie input wordt enorm gewaardeerd. Als jullie willen meewerken met dit project, stuur mij dan even een pm. Mijn streven is om het eind september van de grond te tillen. Happy, laughing
User edit by Limb-Girdle on 29-07-2012 @ 22:06:53 (52%)
Roov    posted on 29-07-2012 22:18
Poster: Limb-Girdle
Thanks gasten! Jullie input wordt enorm gewaardeerd. Als jullie willen meewerken met dit project, stuur mij dan even een pm. Mijn streven is om het eind september van de grond te tillen. Happy, laughing

Ik ben altijd bereid om mee te helpen, dat weet je. PM is denk ik niet nodig aangezien we elkaar al spreken via Whatsapp Winking my eye
Limb-Girdle    posted on 29-07-2012 22:22
Poster: Roov
Ik ben altijd bereid om mee te helpen, dat weet je. PM is denk ik niet nodig aangezien we elkaar al spreken via Whatsapp Winking my eye

Hehe that's true!?Embarassed?Was ook meer gericht naar degenen die mijn nummer niet hebben. Happy, laughing
Wytse    posted on 29-07-2012 22:37
Limb, als je nog een afmix-guru zoekt, ik heb per week regelmatig wat vrije uurtjes waarin in mixen wil beoordelen (bedoeling is denk ik uitgebreide opbouwende kritiek met tips 'nd tricks?) Stuur maar effe een PM Thumbs Up
White Sea Studio
Limb-Girdle    posted on 29-07-2012 22:46
Poster: Wytse
Limb, als je nog een afmix-guru zoekt, ik heb per week regelmatig wat vrije uurtjes waarin in mixen wil beoordelen (bedoeling is denk ik uitgebreide opbouwende kritiek met tips 'nd tricks?) Stuur maar effe een PM Thumbs Up

Dope dat je dit aanbiedt. Zal je morgen even een pm sturen met meer info omtrent het project.?Cool
Wytse    posted on 29-07-2012 22:52
Cool!
White Sea Studio
Limb-Girdle    posted on 29-07-2012 23:04
Je hebt pm!
Limb-Girdle    posted on 02-08-2012 19:07
Overigens kunnen anderen zich ook aanmelden om bet? te testen. Als dank een maandje premium lidmaatschap.
Bonchanoize    posted on 03-08-2012 12:28
Ik wil gerust de beta eens testen
Let the magic begin
MoXeGy    posted on 04-08-2012 19:38
Ik wil ook best mee helpen .
Limb-Girdle    posted on 08-08-2012 21:37
Update: alle platformen communiceren met elkaar (we maken gebruik van verschillende software om dit project te realiseren). Bij het aanmaken van een account, zal deze synchroon lopen met de rest van de platformen. Sowieso komen er een aantal DJR members (Wytse en bambam) tracks beoordelen...?
?
Design van het forum is ook gereed, nu de premium sectie nog en de eerste beta testers kunnen hun gang gaan. Moxegy en Bonchanoize, zal jullie een pm sturen met meer info zodra het design voor het premium gedeelte gefixt is.

Producers / artiesten die het overigens leuk vinden om tutorials te schrijven omtrent producing, laat het gerust even weten... komt altijd van pas! Happy, laughing
User edit by Limb-Girdle on 08-08-2012 @ 21:40:27 (59%)
Limb-Girdle    posted on 03-09-2012 20:12
BUMP: BETA TESTERS GEVRAAGD!
D-Jesse    posted on 03-09-2012 20:25
Wanneer komt die optie er eigenlijk, om feedback te krijgen op je productie op DJ lounge? Want dat heb ik wel nodig!

En wat bedoel je met beta testers?
Limb-Girdle    posted on 03-10-2012 19:24
Even een update omtrent dit topic: D-Jesse, deze functie komt er zodra alles klaar is en uitvoerig getest is. Het stadium waar wij nu in zitten: designs voor ?het forum en premium gedeelte zijn opgeleverd en worden nu getweaked. Alle overbodige functies worden eruit gesloopt, enkel de noodzakelijke functies blijven erin. Daarnaast zijn alle technische aspecten (account beheer, pm functies, forum database en track beheer) bijna gereed. Wytse, Bambam en Luxx zullen zich ook gaan bevinden op dit nieuwe platform als beoordelers. Who joins?
User edit by Limb-Girdle on 03-10-2012 @ 19:24:23 (3%)
ThomasB    posted on 03-10-2012 19:56
Ik wil me ook best aanmelden voor de beta, maar bedoel je dan om te beoordelen of om jou track te laten beoordelen?
En als je track beoordeeld wordt, wordt hij toch nergens online gezet?
Ik ben namelijk tracks aan het maken voor the Army of Bastards #2 en deze tracks mogen dus nog nergens online komen.
D-Jesse    posted on 03-10-2012 20:11
Ik wil me ook zeker aanmelden dan voor de beta, maar idd bedoel je dan; ?jouw track beoordeelt laten worden of iemands track beoordelen? Want dat laatste ben ik nog niet echt goed in aangezien ik nog niet echt in een gevorderd stadium zit haha
Limb-Girdle    posted on 03-10-2012 20:14
Poster: ThomasB
Ik wil me ook best aanmelden voor de beta, maar bedoel je dan om te beoordelen of om jou track te laten beoordelen?
En als je track beoordeeld wordt, wordt hij toch nergens online gezet?
Ik ben namelijk tracks aan het maken voor the Army of Bastards #2 en deze tracks mogen dus nog nergens online komen.

Tracks worden beoordeeld door ons team. Maak je geen zorgen, tracks kunnen worden toegevoegd door een uploadsysteem, dat enkel voor jou en de reviewer zichtbaar is.
Maracas    posted on 03-10-2012 20:49
Ik wil me wel aanbevelen voor de beta? Weet alleen niet of ik geschikt ben
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
ThomasB    posted on 04-10-2012 15:19
Dan meld ik me hierbij ook zeker aan!Cool

This is an old Topic

No new postings for 4.552 days.
 Post CommentThat would be 151.7 months
or a whopping 12.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

186 Users online: 12 Guests (174 Unknown)
Pages generated today : 21.961
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.317.657