Timecode systeem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

luyten    posted on 17-07-2012 19:09
hoi iedereen, ik ben wat op zoek naar timecode,

nu, traktor biedt hier een pakket voor aan, maar is dit bv ook mogelijk met een ESI Maya 44 usb?

Als dit mogelijk is, kan je me ook vertellen hoe?

Dankjewel! Happy, laughing

What do you think about Timecode systeem ??

Vote :   

D-Jesse    posted on 17-07-2012 19:12
Ikzelf heb laatst ook een topic over timecode geopend, en daar was langs gekomen dat Timecode met Traktor alleen werkt met een geluidskaart van Native Instruments ?zelf..

Omdat er veel illegaal het programma word gedownload proberen ze geld te verdienen met de geluidskaarten zeiden mensen.

Dit is volgens mij ook het geval met Serato..

Virtual dj kan natuurlijk wel Cool
User edit by D-Jesse on 17-07-2012 @ 19:13:40 (7%)
Xurion    posted on 17-07-2012 19:16
Dit is volgens mij niet mogelijk met de ESI Maya 44 usb. Je moet voor timecode functies in Traktor een Traktor gecertificeerde geluidskaart hebben. Hier vindt je de lijst: klik! Als je je geluidskaart niet in de lijst terug vindt en je wil toch Traktor Scratch (dat is traktor met timecode) gebruiken dan kun je een Native Instruments geluidskaart kopen of de iets van minder legale kant op gaan door het programma te cracken.
TORSKY    posted on 18-07-2012 00:17
klopt volledig wat d jesse en xurion zeggen!

ik raad aan toch een pakket te kopen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan

ik ben heel tevreden van traktor scratch duo in combinatie met kontrolX1 Winking my eye
djcanta    posted on 18-07-2012 10:32
1 member likes this  idd... koop gewoon een pakket van Traktor Scratch of Serato Scratch en je weet dat 't werkt. Plug en Play en je zal er geen spijt van krijgen.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
luyten    posted on 19-07-2012 20:21
Nog een extra, als je een macbook koopt (totaal iets anders) is een 13 inch dan groot genoeg? Happy, laughing
Dolivieira    posted on 19-07-2012 20:36
Ik werk met een 13' en vind het lekker werken. Tuurlijk is een groter scherm altijd beter.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Gery    posted on 20-07-2012 21:05
groter scherm is altijd leuker (macbook 15' hi res hier)

traktor pakket is veruit het beste op de markt! ?Als je kan ga voor een audio 2/4/6/8, de audio 10 heeft altijd externe spanning nodig, wat weer een stekker en aansluiting extra is!

Jammer genoeg zijn de paketten ook niet meer standaard met multicore kabels uitgerist, ik kan je deze ook aanraden, zijn super handige kabels om zowel CD/USB als timecode samen te spelen! Happy, laughing
DJ - Producer
Xurion    posted on 21-07-2012 01:28
Kan gewoon volledig 4 decks draaien met traktor op een 13 inch macbook pro scherm hoor. Geen enkel probleem.
FASA    posted on 25-07-2012 17:50
Poster: Gery
groter scherm is altijd leuker (macbook 15' hi res hier)

traktor pakket is veruit het beste op de markt! ?Als je kan ga voor een audio 2/4/6/8, de audio 10 heeft altijd externe spanning nodig, wat weer een stekker en aansluiting extra is!

Jammer genoeg zijn de paketten ook niet meer standaard met multicore kabels uitgerist, ik kan je deze ook aanraden, zijn super handige kabels om zowel CD/USB als timecode samen te spelen! Happy, laughing

Veruit het beste lijkt me wat overdreven. Denk dat Serato aardig dicht in de buurt komt en op een aantal vlakken zelfs beter presteert.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Dolivieira    posted on 25-07-2012 18:12
Ja idd. FASA heeft wel gelijk. Ik ben echt een Traktor man. Maar heb Serato ook liggen hier en dat werkt gewoon goed en bied bijna de zelfde mogelijkheden en kan werken met Ableton wat Traktor dan weer niet kan. Dus je moet maar naar de winkel gaan waar ze allebij de systemen verkopen en kan testen om te weten wat het beste werkt.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

This is an old Topic

No new postings for 4.581 days.
 Post CommentThat would be 152.7 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

88 Users online: 22 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 308
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.572.461