Hee Djr vrienden! ik vond het weer eens tijd voor een nieuw topic, zeker omdat de helft vrij is en toch niets te doen heeft
. Daarom open ik hierbij het grote gear topic! wat had ik in gedachten:
* Met wat voor gear ben je begonnen??
* Hoe ben je doorgegroeid met je gear tot wat je nu hebt?
* welke beslissingen heb je daarbij gemaakt?
Ik zal wel beginnen:
*?Met wat voor gear ben je begonnen?
Ik ben begonnen met 2 oude stereospeakers en een bart smit homemix setje (jawel zo'n plastic all in one
)
* Hoe ben je doorgegroeid met je gear tot wat je nu hebt?
Toen ik erachter kwam dat ik mijn hobby wilde voortzetten, ben ik gaan nadenken over een volgende set.
Mijn homemix setje had vochtschade dus die kon ik weggooien. ik ben toen gaan kijken van het geld van mij krantjes voor een 19' set. hierbij had ik het volgende: 2 hq power vdsg10 speakers, een hq power oregon 4 kanaals mengpaneel, een hq power cd 330 met stoere tatoeages erop en een vpa 2100mn versterker.
hier heb ik ?ongeveer 2 jaar mee uitgehouden en toen wilde ik meer, had alles weer verkocht (soms zelfs met winst
) en ben toen voor mijn 2e 19' set gegaan. Dit bestond uit een dap 1150d cd speler, een behringer?vmx1000 usb mixer (echt een superding) een Crown xls 402 versterker. en dan nog het nodige geluid. dit bestond uit 2 behringer 1220pro speakers en een actieve sub van american audio, de pxw15p.
Met die set heb ik ook ongeveer 2 jaar gedaan maar liep hierbij de nodige gehoorschade op door die 2,6 killowatt. hierdoor heb ik alles gekocht toen de pieptoon in mijn oren te erg werd en ben ik na flink sparen en mijn oren laten bekomen voor een 4e set gegaan.
Dat is de set die ik nu ongeveer heb, deze bestaat uit 2 dns3700 multimedia spelers, een behringer ddm4000, en 2 behringer truth monitoren.
mijn laatste upgrades waren een nieuwe mixer, de reloop rmx 40, en een actieve zelfbouw subwoofer naar het idee van KRK.
Dit is mijn gearlijst, ik ben erg benieuwd naar die van jullie!
Greets: RiliciousZ