Titel
iMac 20-inch
Staat
Zo goed als nieuw
Prijs
Bieden vanaf ?300,- (waarde volgens Mac2Sell is ?450,- )
Transport
Het liefst ophalen
Beschrijving
Hee, bij deze verkoop ik mijn iMac 20-inch. Ik doe hem weg, omdat ik voor mijn studie en het draaien een MacBook heb aangeschaft en daardoor mijn iMac haast niet meer gebruik.
De computer is nog in goede staat en heeft het ook altijd goed gedaan. Het is een model uit eind 2008 en ik heb hem toen in 2009 voor ?1000,- aangeschaft. Later heb ik het RAM geheugen nog ge?pgraded van 1 GB naar 3 GB. De bon heb ik helaas niet meer, maar de garantie is in ieder geval al verlopen.
Hij bevat de volgende specificaties:
- 20-inch lcd-breedbeeldschem
- 2,4-GHz Intel Core 2 Duo-processor
- 6 MB Level 2-cache (gedeeld)
- 3 GB geheugen
- 250 GB harde schijf
- Slot-loading SuperDrive
- ATI Readon HD 2400 XT grafische processor
- ingebouwde iSight-videocamera
En hij heeft de volgende aansluitingen:
- 1 FireWire 800-poort
- 1 FireWire 400-poort
- 3 USB 2.0-poorten
- 2 USB 2.0-poorten op het toetsenbord
- Ethernet-voorziening
- Mini-DVI-uitvoerpoort
- Koptelefoon (mini-aansluiting)
- Geluidsinvoerpoort (mini-aansluiting)
Ik heb nog de originele doos met bescherming en alle bijgeleverde accessoires (zelfs de Apple-stickers).
Het volgende zit er dus bij:
- Mighty Mouse (Scroll wiel doet het niet goed meer)
- Numeriek toetsenbord
- Apple Remote
- Originele boekjes
- Apple stickers
- Installatie dvd's
Er zat standaard Mac OS X Leopard op en deze heb ik nu ook ge?nstalleerd. Hij staat nu zo klaar, dat je meteen kunt beginnen met configureren, net zoals toen ik hem voor het eerst uit de doos haalde. Ook krijg je er de installatie dvd van Mac OS X Snow leopard bij. Alle standaard software, zoals iLife zit er dus ook gewoon bij.
De site Mac2Sell schatte de waarden van mijn iMac in op ?450,-.
Bieden mag en het liefst ophalen.
Marktplaats link: http://computer-software.marktplaats.nl/apple-desktops/575964752-imac-20-inch-2-4-ghz-intel-core-2-duo-3gb-250gb-hdd.html?complete_ad=2
Gearbase item
Foto's