Poster: FASA
Ik zie iedereen nieuwe opties noemen maar volgens mij is de optie waarin ze achter elkaar gekoppeld worden d.m.v. direct through het beste, of werkte dit niet?
Poster: Laidback
Draaien jullie samen de hele avond?
Zo Ja,
Waarom gebruik je dan niet 1 laptop samen, zet jouw muziek in een playlist in zijn Traktor/Serato.. (of andersom)
of
Als je een Macbook Pro (of een gelijkwaardige dos bak) gebruikt met een beetje voldoende geheugen en processort, dan zou je zo kunnen switchen tussen serato en traktor.
wel even 2 AGGREGATE audio devices aanmaken voor dezelfde spelers, 1 device in traktor en 1 device in serato ( ? ) ?(volgens mij kan er namelijk maar 1 audio device tegelijk per programma gebruikt worden)
Ik zie anders, als je met 2 verschillende interfaces draait, geen mogelijkheid om dit zonder omsteken te doen.
Een ongeteste mogelijkheid is het gebruiken van deze jongens:
Al heb ik geen idee of dit werkt, je zou signaal verlies kunnen krijgen, (een lager gain, wat je zou kunnen verhelpen door de gain bij te stellen)
deze kosten tussen 0.50 en een 1 euro bij je lokale audio boer. je zal er wel een paar van nodig hebben..
Nogmaals, ik heb GEEN idee of dit werkt!
Poster: Winston
Het werkt prima, maar is niet het beste, omdat je niet kan mixen tussen de twee laptops.
Poster: D-Jesse
offtopic: ?@laidback , wil graag weten waar jij ze kan halen voor ong 1 euro want ik heb bij de mediamarkt er 6 euro voor elk van die krengen moeten betalen!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.