4deck mapping hercules rmx
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

freezz    posted on 05-07-2012 16:36
Heeft er iemand hier een 4deck mapping voor vdj pro 7 om met de hercules rmx 4 decks aan te sturen? ?Ik kan die van de vdj site namelijk niet downloaden

What do you think about 4deck mapping hercules rmx ??

Vote :   

Rusafli    posted on 06-07-2012 09:01
Je zou hem zelf kunnen maken of misschien zit hier wat tussen KLIK

EDIT: sorry dit is voor traktor (nog niet helemaal wakker)
User edit by Rusafli on 06-07-2012 @ 09:03:36 (81%)
Danil    posted on 02-08-2012 20:06
Hallo, ik vond het niet de moeite waard om hiervoor nog een nieuw topic aan te maken, dus daarom staat het hiertussen.

Mijn vraag is als ik mijn Hercules RMX kan gebruiken om midi te ontvangen/verzenden via mijn mac.
Ik zou hem willen gebruiken in combinatie met Logic Pro 9 om parameters aan te sturen zoals volume automation, parameters van verscheidene plugins etc. Nu heb ik de drivers van de (ts.hercules dot com) gedownload en ge?nstalleerd maar tijdens de installatie vroeg deze niet om het apparaat aan te sluiten (weet niet als dit nodig was).

Als ik het apparaat aan m'n mac vastkoppel gaan de lichtjes flikkeren en daarna gaat alles uit.
Als ik in de Audio/MIDI-configuratie kijk in osx detecteert hij het apparaat, ook ik Logic Pro 9 vind ik het apparaat terug in de audio-instelligen, maar als ik een fader, knop wil linken (CMD+L in Logic) aan een parameter werkt de Hercules niet.

Is het de bedoeling dat het apparaat enkel werkt voor VDJ (de meegeleverde software) of kan ik deze ook als midi-controller gebruiken?

Dank.
Ywe    posted on 03-08-2012 21:50
Als het goed is kan je m gewoon midi mappen. Maar Logic ken ik niet dus daar kan ik niet mee helpen

This is an old Topic

No new postings for 4.516 days.
 Post CommentThat would be 150.5 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

68 Users online: 9 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 18.055
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.435.662