Compatibiliteit dj-gear
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TomVG    posted on 03-07-2012 22:00
Beste dj's,
Ben, na een jaar met mijn torq xponent, van plan om nieuw dj-materiaal te kopen.
Ik vraag me af of deze wel compatibel zijn met elkaar. Hoe zou ik dit kunnen contoleren? (dit ben ik van plan om te kopen: serato sl2, reloop rp 6000 mk 6 en de pioneer djm 250 k).
Wat denken jullie?
Alvast bedankt!
mvg, Dj Tom'ix

What do you think about Compatibiliteit dj-gear ??

Vote :   

Unidentified    posted on 03-07-2012 22:46
Ik denk dat jij nog een beetje mag gaan lezen en kennis gaan vergaren...?
Natuurlijk is deze apparatuur compatibel! Zolang jij minimum 2 bronnen (al zijn dat TT's, CDspelers, DVDspelers, desnoods cassettedecks) en een mixer hebt, kan je draaien.
En ja, ook Serato past in deze set up, aangezien dit past in elke set up
mrmagix    posted on 03-07-2012 23:10
Ik denk dat een betere vraag zou zijn, of het goed is je Xponent bij te houden of hem eerder te verkopen?

Je gaat een set aanschaffen die eigenlijk redelijk volledig is. Je gaat er ook je handen mee vol hebben alles eruit te halen wat ze in petto heeft voor je. Ik denk dus dat je beter je Xponent verkoopt want op dat moment gaat ie niet meer als decoratie zijn. Je kan hem de eerste maanden bijhouden om de overstap te maken, maar uiteindelijk ga je hem toch aan de kant schuiven.

Verkopen dus en een mooie hoofdtelefoon of monitor set aanschaffen. Of gewoon mee in je budget plannen voor je nieuwe set Happy, laughing
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 03-07-2012 @ 23:49:34 (1%)
TomVG    posted on 04-07-2012 10:42
Ok, bedankt voor jullie tips?Smile

This is an old Topic

No new postings for 4.580 days.
 Post CommentThat would be 152.7 months
or a whopping 12.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

182 Users online: 4 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 8.589
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.704.987