Monitoren
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dissmaster    posted on 02-07-2012 02:45
Hallo allemaal, Happy, laughing

Ik was eens aan het rondkijken en zag dat heel veel mensen KRK Monitoren hadden staan en daar erg tevrede over waren.. Wat volgens mij ook wel mag aangezien de prijs van sommige monitoren haha, maar nu eventjes naar mijn vragen.. Ik zie vrezelijk veel verschillende monitoren staan, hoe weet ik nu welke goed zijn en voldoen aan mijn eisen? Want ik heb echt geen verstand van hoe ik kan aflezen aan de cijfers wat ze uit eindelijk presteren, en of ze dat dan waard zijn voor het geld dat je er dan voor betaald. Hoe kom ik hier nou het beste achter, en ook of er nou geen andere monitoren zijn die ook aan mijn eisen zouden voldoen (heb nu nog geen eisen vroeg me dit alleen af).

MrQreeny    posted on 02-07-2012 09:07
Testen...
'Music is the universal language of mankind...'
Unidentified    posted on 02-07-2012 09:07
Dat kan je niet zien aan cijfertjes, dat kan je alleen maar ondervinden door te gaan luisteren?Cool
nicos4    posted on 02-07-2012 11:12
Luisteren en vregelijken ,het is wat je zelf het fijnste vind (en je portemonee natuurlijk)Cool
Dissmaster    posted on 02-07-2012 11:54
Dat luisteren, hoe ga je dat doen bij die KRK boxen? Zal eerst een winkel in de buurt moeten vinden die ze heeft staan, zal wel halfuur rijden zijn en lang zoeken voor ik er 1 vind en dan daar al die soorten gaan beluisteren? vinden ze dat zo denderend? :P
Thias    posted on 02-07-2012 12:21
Een half uur rijden voor een goede set monitoren lijkt me toch wel te doen. Als je een goede zaak zoekt snappen ze dat je toch echt eerst wilt luisteren voor je iets koopt. Jij past je broek toch ook voor je de winkel uitloopt?
A dj with mixed feelings
LilQuint    posted on 02-07-2012 12:21