Poster: _ruud_
ik las dit op aboutdj: Arm Afstellen staat geschreven hoe je het zelf kunt.
Dat is om het evenwicht en balans vaj je arm af te stellen.
Ik neem aan dat je wel gechecked hebt of je de lock van hoogteinstelling van je arm vast zit

Het afstellen gebeurt met geduld, gevoel en 2 schroevendraaiers.
Poster: ivan1991
@ Lead hoe vind je een Vakman?:P
De winkel waar je je gear koopt is een goede plaats om te beginnen. Check ook de dealerlijsten die je op de sites van de importeurs vind. Als een bedrijf niet bij de importeur (site van het merk in je land) op de site vermeld staat als dealer bestaat de mogelijkheid dat garantie anders gaat dan voorgeschreven door de importeur.
Verder is de reparatiedienst die vermeld wordt door de importeur het beste adres. Veel van dit soort bedrijven doen meer dan alleen die reparaties en kunnen vaak ook technische dingen in het algemeen fixen.
Ik heb zelf MTS-E en doe tweaken en dit soort dingen voor de hobby, ik heb altijd al een zwak gehad voor de combinatie van een soldeerbout, LED's, schakeldingetjes en batterijen

Ik zou er best naar willen kijken, maar transport is vaak het probleem. Zo'n draaitafel weegt al gauw een paar kilo en verzending is risicovol en prijzig.... Ook ben je technisch gezien je garantie kwijt.
Voor garantie moet je helaas terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt...