Poster: RiliciousZ
laat ik dit eerst eens vragen: Wat is je budget?
kabels kun je er gewoon bij vragen, doen er meestal niet moeilijk over met zo'n bedrag. het is klote dat je zo ver weg woont, anders had ik je wel een kortingsbon van 5% kunnen geven voor de winkel met het roze logo
gewoon erbij vragen, ff zielig doen dat het zo'n groot bedrag is enzo
gewoon ff mailen dat je het met je budget net niet red om er kabels bij te kopen, en ofje er daarom kabels bij zou mogen.
gewoon vragen of ze die kabels er dan bij doen, stuur eerst maareens een mailtje en wacht het antwoord ervan af
Poster: D-Jesse
haha oke, maar even voor een vriend van mij die passieve met versterker wil; hij heeft passieve boxe gezien met 2 speakon ingangen, maar daarvan hoef je er maar 1 te gebruiken toch? (hij wilt een versterket met speakerkabel dus dan moet ie zo'n plug kopen) en dn moet ie gewoon de rode en zwarte draad in die plug solderen?
Poster: Unidentified
@D-Jesse: Let op, jij hebt GEEN Speakon kabels nodig maar XLR kabels (met aan de kant van de bron afhankelijk van het type XLR of RCA)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.