Skytec versterker + boxen (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jesse    posted on 28-06-2012 21:25
YOOOO

ik heb sinds vandaag de spl1000 met eq versterker van Skytec + 2x 400 watt LED Boxen van Skytec.

Maaaarrr het piekvermogen is 400 watt ben ik achter gekomen. en nu is het als ik mijn versterket vol zet kan ie nieteens zo heel hard. als ik dan m'n mengpaneel ff de gain opendraait, gaan als snel die 'clipindactoren op mijn versterker even knipperen enzo, niet continu branden maar knipperen. Is dit al een teken dat ik te hard ga of moet ik me pas zorgen maken als het continu blijft branden?

Want als dit dan al te veel is moet ik ff wat zwaarde boxen kopen want dit geeft net genoeg geluid voor m'n kamer -_- haha, heb ik mn muziek dan wel erg hard maja.

Greetzz

What do you think about Skytec versterker + boxen ??

Vote :   

D-Jesse    posted on 02-07-2012 14:33
Poster: RiliciousZ
laat ik dit eerst eens vragen: Wat is je budget?

nouu, eigenlijk was t max 250. maar dat red ik sws niet. dus tot 350 euro. maar die 12' is al 400 euro (2stuks) ZONDER kabels...
Drumworks    posted on 02-07-2012 14:40
kabels kun je er gewoon bij vragen, doen er meestal niet moeilijk over met zo'n bedrag. het is klote dat je zo ver weg woont, anders had ik je wel een kortingsbon van 5% kunnen geven voor de winkel met het roze logoWinking my eye
The beats are still banging :)
D-Jesse    posted on 02-07-2012 16:09
kabels kun je er gewoon bij vragen, doen er meestal niet moeilijk over met zo'n bedrag. het is klote dat je zo ver weg woont, anders had ik je wel een kortingsbon van 5% kunnen geven voor de winkel met het roze logoWinking my eye

Hahaha das aardig van je. Maar hoe vraag je dan gratis kabels erbij bij Bax? Denk jedat dt lukt?xd maarja, ik kan dus het best wel die 12' nemen?
Drumworks    posted on 02-07-2012 17:06
gewoon erbij vragen, ff zielig doen dat het zo'n groot bedrag is enzo Winking my eye
D-Jesse    posted on 02-07-2012 17:17
gewoon erbij vragen, ff zielig doen dat het zo'n groot bedrag is enzo Winking my eye

bellen of mailen? :P

en moet ik dan zeggen zovan; ships das wel een groot bedrag, en dan moet ik ook nog speakon pluggen erbij kopen... pfff dan weet ik t niet hoor.... '? xd
User edit by D-Jesse on 02-07-2012 @ 17:18:27 (100%)
Drumworks    posted on 02-07-2012 17:26
gewoon ff mailen dat je het met je budget net niet red om er kabels bij te kopen, en ofje er daarom kabels bij zou mogen.
User edit by Drumworks on 02-07-2012 @ 17:26:54 (38%)
D-Jesse    posted on 02-07-2012 17:29
gewoon ff mailen dat je het met je budget net niet red om er kabels bij te kopen, en ofje er daarom kabels bij zou mogen.

Haha ai Happy, laughing maar hoe werkt die bestelling dan? kan je dan gewoon via de mail bestellen of regelenhun dat ?:P
Drumworks    posted on 02-07-2012 17:31
gewoon vragen of ze die kabels er dan bij doen, stuur eerst maareens een mailtje en wacht het antwoord ervan afWinking my eye
D-Jesse    posted on 02-07-2012 18:23
gewoon vragen of ze die kabels er dan bij doen, stuur eerst maareens een mailtje en wacht het antwoord ervan afWinking my eye

haha oke, maar even voor een vriend van mij die passieve met versterker wil; hij heeft passieve boxe gezien met 2 speakon ingangen, maar daarvan hoef je er maar 1 te gebruiken toch? (hij wilt een versterket met speakerkabel dus dan moet ie zo'n plug kopen) en dn moet ie gewoon de rode en zwarte draad in die plug solderen?
D-Jesse    posted on 02-07-2012 18:25
Poster: D-Jesse
haha oke, maar even voor een vriend van mij die passieve met versterker wil; hij heeft passieve boxe gezien met 2 speakon ingangen, maar daarvan hoef je er maar 1 te gebruiken toch? (hij wilt een versterket met speakerkabel dus dan moet ie zo'n plug kopen) en dn moet ie gewoon de rode en zwarte draad in die plug solderen?

btw; kan je niet die code van dat 5% korting briefje geven? :D
Unidentified    posted on 02-07-2012 20:47
1 member likes this  @D-Jesse: Let op, jij hebt GEEN Speakon kabels nodig maar XLR kabels (met aan de kant van de bron afhankelijk van het type XLR of RCA)
D-Jesse    posted on 02-07-2012 20:56
Poster: Unidentified
@D-Jesse: Let op, jij hebt GEEN Speakon kabels nodig maar XLR kabels (met aan de kant van de bron afhankelijk van het type XLR of RCA)

ooh oke dankje, anders had ik misschien de verkeerde genomen Winking my eye maar bij die passieve helaas wel, weet jij of zo'n plug waar je speaker kabel instopt de rood en zwarte uiteinde van een kant in 1 plug moet stoppe? want die vriend raakte een beetje in de war ivm de speaker die hij wil 2 ingangen heeft.

en mensen zeggen dat je zo'n kabel gwn doormidden kan knippen, en je dan als je een stuk wegstript je eigenlijk ook gewoon speaker kabel krijgt. is dat waar?
User edit by D-Jesse on 02-07-2012 @ 21:01:02 (33%)

This is an old Topic

No new postings for 4.479 days.
 Post CommentThat would be 149.3 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

75 Users online: 6 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 10.722
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.739.345