Poster: Unidentified
Mijn raad: verkoop je speakers en versterker, of breng ze terug naar de winkel als dat nog gaat en haal voor het geld dat je dan terug hebt een setje Behringer Eurolive BD212, deze zijn al een hele verbetering, meer dan genoeg geschikt voor op je kamer en je kan er van tijd tot tijd ook een klein feestje mee doen voor kinderen
Poster: RiliciousZ
geen ibiza nemen! is even erg als skytec!! kijk naar iets duurdere series van DAP audio, Behringer ed, dan weet je dat je producten met goede prijs kwaliteitsverhoudingen koopt
Ik heb zelf de Behringer Eurolive B1220pro gehad, en die waren gewoon op een statief te plaatsen. Power Dynamics is een soort 2e merk van Skytec, Skytec is niet echt een goed merk nattuurlijk maar heb vaak getwijfeld over Power Dynamics, De specs (o.a. 1'Titanium tweeter) is best goed voor wat je betaald.... ik zou zeggen: ga luisteren!
Geloof ons toch van de eerste keer dat we iets zeggen! Ja, Ibiza is even slecht als Skytec, ja die Behringers passen op een statief (geen idee hoe je er eigenlijk bijkomt dat dat niet zo zou zijn?) en inderdaad, ga luisteren, al heb ik nog nooit van het merk Power Dynamics gehoord, dus dat verttrouw ik nog niet voor de volle 100%, dus mijn voorkeur blijft uitgaan naar de Behringers. Als je deze koopt ga je er echt geen spijt van hebben. Later kan je eventueel uitbreiden met 1 of 2 subwoofers uit de Eurolive serie en dan heb je een mooie geluidsset staan!
Dat is helemaal aan jou, ligt er maar net aan waar je ze voor wilt gaan gebruiken
Dan zou ik voor de 12' variant gaan, dan heb je net wat meer bass
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.