Poster: sweebee
als jou versterker werkelijk 350 watt op 8 ohm per kant geeft dan wordt jij wel doof op je kamer :P denk dat je eerder van zo'n maximaal 100 watt uit moet gaan en er vanuit gaan dat de spl van je speakers ook niet zo hoog zijn. Ik heb zelf rcf toppen van 350 watt met 127 db spl.. die wil jij niet op je kamer voluit hebben staan. In een nog duurder segment heb je ook wel speakers van bijv 400 watt die 136db spl hebben. dus wattage zegt niet zoveel. En bij budget merken moet je die wattages met een korreltje zout nemen.
Poster: RiliciousZ
Ook de aantal hertz die zo'n speaker produceerd klopt niet helemaal. 40 hz is al erg laag voor een fullrange speaker/. reken maar eerde op ee nhertz of 60-70. kortom: alle waar naar zijn geld en hoe duurder het product, hoe realistischer de waardes die er aan gegeven worden. pak bijvoorbeeld maar een cheapass pc speakersysteempje. soms zie je daar opstaan 2400 watt pmpo. dit is een heel ander wattage als rms vermogen. ik be nbegonnen met een vergelijkbaar setje als jij nu hebt (vpa2100mn en 2x vdsg10) hier bleek maar daadwerkelijk 2x 35 watt uit de versterker te komen en de speakers konden ook maar 2x 100w continue aan terwijl de versterker 2x 125 aangaf en de speakers 2x 400w
Poster: Estacy
als je versterker clipt, is ie te zwak. zwaardere boxen maken het probleem dan alleen maar erger.
Neem al die getallen ook met een flinke bak zout, want die zijn alleen bedacht om te verkopen.
Poster: Gerdo
Als je zwaardere boxen koopt dan moet je ook een zwaarder versterker kopten, anders schiet je er geen reet mee op.
Wat is het continue vermogen van de boxen?
Poster: D-Jesse
Nou ik moet eerlijk zeggen; skytec klinkt nog redelijk. En het is bedoeld voor feeestjes. En aangezien ik nog niet zo heel veel draai vind ik skytec wel best. DAP & JBsystems is idd heel goed, maar wel duur. Ik wil niet boven de 300,- aangezien ik toch niet zo heel veel draai.
Poster: timjesse123
Zijn het die blauwe monsters? Meteen wegdoen of verkopen en koop iets wat niet van skytec is, ik heb er geen goede ervaringen mee
Poster: Maracas
Nee, met die versterker gaan ze ongeveer even hard als dat hij nu ook al gaat.
Poster: D-Jesse
maar ik ga een versterker van 2x500 watt piek nemenipv 2x350 watt
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.