Poster: Jorrit
- Scratch op de DN-S is niet te gebruiken voor serieus scratchen
dat kan ook niet op de CDJ200 maar buiten dat om zou ik ook voor de 200 gaan,,
Poster: TheTapDanceR
maar buiten dat om zou ik ook voor de 200 gaan,,
waarom? tja gewoon omdat de CDJ200 de uitrusting heeft die je nodig hebt.. 3 leuke effectjes... en inderdaad de display van de Denon is wel klein,, krijg je het idee alsof je op je mobiel zit te msn'en
Poster: victornMet alle respect, maar dit is precies wat ik eerder bedoelde: onzin. Ken je de DN-S1000 wel?Het display van de S1000 laat MEER informatie zien dan dat van de CDJ-200. De CDJ-200 heeft namelijk 10 dot-matrix posities waarop én de tracknaam én het tracknummer en gespeelde/resterende tijd moet worden getoond. De DN-S1000 heeft de tracknummer, tijd en bpm/pitch% altijd op een apart regeltje in beeld PLUS nog eens 10 dot matrix posities voor tracknaam en effectweergave.
Poster: Dj_Danny
Ik heb op de Denon S-1000 ongeveer een half uur geklooied en op de cdj-200 ongeveer 3 uur in totaal. Dan zul je je afvragen, waarom op de S-1000 maar een half uur? Gewoon weg omdat hij me ging irriteren. Het is goed spul, dat is zeker waar, het zit goed in elkaar en doet z'n ding uitstekend, maar je moet echt de handleiding lezen om er vol gebruik van te kunnen maken. Hij is dus niet erg makkelijk in gebruik.
De pioneer daareentegen is erg simpel in gebruik en kun je zonder handleiding vrij uitgebreid gebruiken.
Poster: ZuurHet punt wat verschilt is dat de CDJ groter opgezet is en alles dus wat ruimer is.
Poster: PatrickBeuken
Veel mensen kiezen ook standaard voor Pioneer omdat dat toch een merk is dat je vaak tegenkomt en met een goede Communicatiion & Marketing afdeling...
quote: |
Poster: victorn Aha, het gaat om de grootte van het schermpje. Prima, die heb ik gisteren voor beide spelers even nagemeten. Let wel, van het deel waar echt de cijfertjes en lettertjes staan, niet van het plastic eromheen. CDJ 200: breedte=7,2 cm hoogte=3,1 cm DNS1000: breedtte=7,5 cm hoogte=3,0 cm Zoals je ziet: bijna exact even groot. |
quote: |
Het display van de S1000 laat MEER informatie zien dan dat van de CDJ-200. |
Poster: victornMet alle respect, maar dit is precies wat ik eerder bedoelde: onzin. Ken je de DN-S1000 wel?
Npgmaals voor de duidelijkheid: ik vind de CDJ-200 een mooie speler waar ik best mee zou kunnen werken. Ik snap ook best waarom mensen deze speler zouden kopen. Maar als we hem vergelijken met andere spelers, doe dat dan wel met argumenten die hout snijden en geen flauwekul.
okej met alle respect [censuur]
maar ik geef gewoon mijn menig en wat ik ervan vind en mijn standpunten.. niet mee eens dan niet...
Poster: victorn
Welke speler je het beste vindt is natuurlijk persoonlijk.
Wat me wel weer opvalt is dat een aantal die hard Pioneer fans over elkaar heenrolt om de keuze voor de CDJ-200 te verdedigen met flauwekulargumenten. Ik noem er een paar:
hoe weet jij of ik een Hard Pio-Fan ben? dat weet je niet en dat ben ik ook niet ik ben een beetje anti-commercieel en onder de dj-gear is pio wel erg commercieel schnappi?
en ben jij de starter van dit topic? neej ik dacht het niet.. dus houw je commentaar even voor je.. tenzij het jouw topic was.. maar helaas dat is het niet..
Poster: Jorrit
Wow, een beetje rustig.
Ondanks dat Victor niet de starter van het topic is, heeft hij nog steeds goed recht om er op in te gaan. Sterker nog: dat is het doel van het starten van het topic! De topicstarter vroeg om ervaringen en meningen, tussen 2 concurrerende merken. Dan zijn er altijd voor en tegenstanders, en altijd discussies, maar dat is juist wat zo'n topic waardevol maakt.
Zo'n discussie is niet bedoelt om je aftezeuken of over je heen te lopen, maar om de voor en tegen argumenten duidelijk aan het licht te brengen.
Poster: ccc
Nu er toch dit topic is. zou ik een cdj-200 kopen of een dn-s3500 ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.