-De knoppen van Denon zijn van rubber en vind ik persoonlijk lekkerder aanvoelen.
Poster: Jorrit
Totdat je rubberen knopje iets scheef zit, en steeds in de behuizing kruipt, wat ik nu met mn CDJ-20's mee maak op de rubberen knoppen, maar niet op de 'harde' knoppen.
Verder heb ik zelf het gevoel dat harde knoppen sneller reageren, maar dat kan ook tussen mn oren zitten.
Poster: MaxvEck
ik zou ook voor de cdj-200 gaan want :
- hij is waardevaster dan de denon
Wie zegt dat :S. CDJ-200 is pas recentelijk uit en heb nog geeneen CDJ-200 te koop zien staan. Verder lijkt mij juist de S1000 waardevaster omdat ie echt bedoelt is voor amateurs op huiskamers en daar is veel animo voor, vooral tweedehands gebied
- De feel is in mijn ogen beter
In je ogen ja, maar heb je ook beide plattters uitgeprobeerd dan? Wel dient gezegd te woprden dat de S1000 scratch heeft en de CDJ-200 niet. Voor de rest heeft de S1000 rubberen knoppen en sommigen vinden juist die knoppen fijner dan die van Pioneer. Dus dit is volledig subjectief en is echt geen voorargument om de CDJ-200 te kopen
- er zijn een aantal problemen met de denon op het gebied van scratz
Er zijn geen problemen hoor, maar de platter heeft een druk nodig om goed te kunnen scratchen. Als je op zich scratcht met veel druk via je vingers is er geen probleem. Bovendien heeft de S1000 scratch, dat kun je van de CDJ200 niet zeggen. Wederom weer geen voorargument voor de CDJ200
- er zit een beter loopwerk in de pioneer
Dat weet ik niet zo, het zou best weleens zo kunnen zijn. Maar feit is dat de S1000 voor deze meneer bedoeld is voor op zijn huiskamer en lijkt mij een uiterst geavanceerde loopwerk niet van belang, maar meer juist meer effecten zoals de S1000 dat heeft
ik zou ook voor de cdj-200 gaan want :
Wie zegt dat. CDJ-200 is pas recentelijk uit en heb nog geeneen CDJ-200 te koop zien staan.
Wel dient gezegd te woprden dat de S1000 scratch heeft en de CDJ-200 niet......een aantal problemen met de denon op het gebied van scratz....geen problemen hoor......Bovendien heeft de S1000 scratch, dat kun je van de CDJ200 niet zeggen. .... scratch en er zijn een aantal problemen gevonden met de scratch ( kijk maar is op het forum van new-line )
Voor de rest heeft de S1000 rubberen knoppen en sommigen vinden juist die knoppen fijner dan die van Pioneer.
- er zit een beter loopwerk in de pioneer
Dat weet ik niet zo, het zou best weleens zo kunnen zijn. Maar feit is dat de S1000 voor deze meneer bedoeld is voor op zijn huiskamer en lijkt mij een uiterst geavanceerde loopwerk niet van belang, maar meer juist meer effecten zoals de S1000 dat heeft
Je hoeft niet zo aangebrand te reageren op mijn mening en als je het er niet mee eens bent breng het dan op een positieve manier.. dan houdt je meer vrienden over
- De feel is in mijn ogen beter
In je ogen ja, maar heb je ook beide plattters uitgeprobeerd dan? Wel dient gezegd te woprden dat de S1000 scratch heeft en de CDJ-200 niet. Voor de rest heeft de S1000 rubberen knoppen en sommigen vinden juist die knoppen fijner dan die van Pioneer. Dus dit is volledig subjectief en is echt geen voorargument om de CDJ-200 te kopen
Bovendien heeft de S1000 scratch, dat kun je van de CDJ200 niet zeggen.
Je hoeft niet zo aangebrand te reageren op mijn mening en als je het er niet mee eens bent breng het dan op een positieve manier.. dan houdt je meer vrienden over
Poster: victorn"De harde knoppen van Pioneer reageren sneller": flauwekul, echt niet waar
Poster: Jorrit
Verder heb ik zelf het gevoel dat harde knoppen sneller reageren, maar dat kan ook tussen mn oren zitten.
Poster: Lead
Welke knoppen je zelf bevalt ligt uiteindelijk bij de DJ zelf. Technisch gezien heeft een harde kunstoffen knop zeker minder tijd nodig om terug/in te veren. Het kunstof werkt als een gespannen veer het rubber als stroop... Voor snelheid kun je het beste gaan voor harde knoppen.... sommige mensen kiezen gevoelsmatig voor rubber... da's persoonlijk.
Poster: victorn
Een beetje vreemd argument om de CDJ-200 te kiezen boven de DN-S, want met de CDJ-200 kan je helemaal niet scratchen, zelfs geen simpele backspin.
"De Pioneer is van metaal en stevig, de Denon is plastic": check de CDJ-200 nog maar eens. Weinig metaal dacht ik zo. Beide voelen niet erg luxueus aan, en datzelfde geldt voor de platters/jogs. Dat is gewoon deze prijsklasse. Ik kan echt niet zeggen dat de Pioneer nou luxueuzer aanvoelt. Kennelijk kan dat niet in deze prijsklasse. Misschien dat de CDJ wat robuuster overkomt omdat hij wat groter is.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.