Poster: BvanleeuwenHoeft niet te sparen. Ik krijg een aanzienlijk bedrag terug van onze fiscus. Ben gescheiden en betaal alimentatie en heb verleden jaar ook weer wat ge?nvesteerd. Mijn CDJ1000s en nog wat andere spullen zijn totaal afgescheven dit jaar. En niet veel terug verdiend van wege dat het in de horeca ook niet goed gaat. Ook waren de losse boekingen niet schokkend dit jaar. ?Ook komen mijn Kids over de vloer bijna de helft van de maand dus dan kan ik het maximale aan kinderonderhoud opvoeren. Dus dan krijg ik ook weer zo'n 6000 euro terug dit jaar. Ik kan ook 2 CDJ2000 kopen als ik wil, maar ik wil ook nog leuke dingen kunnen doen. Ook wil met mijn Kids op vakantie. En hier en daar zijn er wat kleine dingen in huis aan vervanging toe. Dus trek ik er zo'n 2400 euro voor uit daar kan ik dus die CDJ900 van kopen. En 2 van die 1000 hou ik gewoon. Ik ga wel een andere CDJ1000MK2 verkopen en een EFX1000. Met dat geld wat ik daar voor krijg ga ik waarschijnlijk een RMX1000 van kopen. Dus hebben jullie interesse. Hou dan de verkoop topic van me in de gaten die ik eerdaags gaat plaatsen. ?Het is precies wat MR- post. Waar lig je de grens. In mijn geval ga ik de hotcues niet echt missen omdat ik toch met Traktor Scratch Pro draai en daar per deck acht hotcues hebt.?
Stap voor stap overgaan naar 2x 900 ivm Link.
Twee 1000's verkopen, daar krijg je rond de Euro 1000 voor.
Koop je 1x cdj-900!
Dan Euro 600 verder sparen en de volgende 1000 verkopen + 900 terug halen.
Heb je 2x 900 linked. Daarna verder naar een derde als nodig.
Poster: Bartjens
Ik ben 1.5 jaar geleden ook overgestapt van CDJ-1000 MKIII naar de CDJ-900 om dezelfde reden als jou en tot nu toe nog geen moment spijt van gehad.
Het is gewoon super handig om niet meer al je muziek op cd te hoeven branden. Enige nadeel tegenover de CDJ-1000 MKIII is dat de CDJ-900 langzamer cd's laad, maar gebeurd hier toch al bijna niet meer?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.